23 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت نصب شد


23 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت نصب شد

یاسوج - ایرنا - رئیس درمانگاه تخصصی درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت گفت: طی یکسال اخیر 23 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در زمینه های مختلف در این درمانگاه برای ارائه خدمات مناسب به متقاضیان خریداری و نصب شده است.

مهناز اردشیر پناه روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا خرید دستگاه آندوسکوپی به ارزش پنج میلیاردر یال و همچنین در قسمت آزمایشگاهی دستگاه آتوانالایزر و A۱C با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال را گامی مهم در راستای ارتقا خدمات به متقاضیان اعلام کرد.

وی بیان کرد: ۱۵ میلیارد ریال برای خرید دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز هزینه شده است.

اردشیر پناه تصریح کرد: با نصب دستگاه عکسبرداری از دندان(OPG) به مبلغ ۲ میلیارد ریال کیفیت خدمات در بخش رادیوگرافی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به شرایط کمبود داروئی و افزایش قیمت داروها در سال گذشته گفت: با همکاری مدیریت درمان استان بودجه خرید دارو ۵۰ درصد افزایش یافت.

اردشیر پناه افزود: سال گذشته ۲۳ میلیارد ریال نیز برای خرید دارو و مواد مصرفی پزشکی درمانگاه هزینه شد.

وی اضافه کرد: با همکاری پرسنل و مدیریت درمان استان در استاندارد سازی کیفیت خدمات این درمانگاه توانست علامت استاندارد ایزو ۹۰۰۱ را کسب کند.

اردشیرپناه اظهارکرد: روزانه این درمانگاه در بخش های مختلف به بیش از یک هزار نفر خدمات ارائه می دهد.

علاوه بر درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی دهدشت، ۱۴ مرکز بهداشتی و درمانی، ۷۸ خانه بهداشت روستایی و ۱۰ پایگاه سلامت شهری در سطح شهرستان کهگیلویه خدمات مختلفی را به متقاضیان ارائه می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل