عالم بی عمل


عالم بی عمل

رحیم آقازاده، عضو شورای شهر اردبیل در حالی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر اردبیل از لزوم رعایت مسایل بهداشتی در خصوص بیماری کرونا سخن می‌گفت که وی تنها عضو این شورا بود که از ماسک استفاده نکرده بود.

به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل، رحیم آقازاده عضو شورای شهر اردبیل عصر دیروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا و تبعات اجتماعی و فرهنگی آن باید باعث رعایت بیشتر مسایل اخلاقی شود، اظهار کرد: چرا ما باید به عنوان بخشی از مسوولان شهری اردبیل در کمین تخلفات یک دیگر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه لازم است درس های اخلاقی از کرونا بگیریم، افزود: آیات بسیاری در قرآن کریم وجود دارد که به توصیف روز قیامت می‌پردازد که بخشی از آن را در زمان اوج شیوع بیماری کرونا مشاهده کردیم.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: مردم و مسوولان باید توجه ویژه‌ای به رعایت مسایل بهداشتی و اخلاقی داشته باشند و کرونا باعث شد تا توجهات به این دو مقوله افزایش یابد.

وی بیان داشت: مردم اردبیل در انتخابات به ما اعتماد کردند و به اعضای فعلی شورا رای دادند و ما باید سعی کنیم تا با پرداخت به مشکلات مردم جایگاه خود را حفظ کنیم.

آقازاده در حالی این سخنان را بیان می‌کرد که وی تنها عضو حاضر در این جلسه بود که از ماسک استفاده نکرده بود.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، لازم به یادآوری است در هفته‌های گذشته و با تاکید مقامات بهداشتی کشور استفاده از ماسک در تمامی مکان‌های عمومی سربسته اجباری اعلام شده است.

عالم بی عمل

عالم بی عمل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی