تجاوز به زن ماساژور به بهانه ماساژ همسر/ در خانه کوهسار چه گذشت؟ + عکس


تجاوز به زن ماساژور به بهانه ماساژ همسر/ در خانه کوهسار چه گذشت؟ + عکس

کارآگاهان پلیس در جست و جوی مردی هستند که بنا به ادعای زنی 40 ساله او را به بهانه ماساژ دادن همسرش به خانه کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

ساعاتی از نیمه شب چهارشنبه 11 تیرماه گذشته بود که زنی سراسیمه در حالی‌که لباسهایش پاره شده و آغشته به خون بود وارد کلانتری شد .

این زن به ماموران گفت: من ماساژور هستم و شغلم همین است . گاهی برای ماسازدادن به خانه های مردم هم می روم. امروز مردی با من تماس گرفت و به من گفت که شماره تلفن مرا از طریق آگهی یکی از روزنامه ها پیدا کرده است و مدعی شد که همسرش بیمار و در خانه است و می خواهد که برای ماساژ به خانه شان بروم. من هم قبول کردم و به خانه این مرد که در برج های در حال ساخت کوهسار بود رفتم . اما پس از وارد شدن به خانه این مرد در خانه را قفل کرد و به زور مرا مورد ازار و اذیت قرار داد .

آنچه دیگران می خوانند:

لورفتن زندگی پنهانی زن خائن با دوست پسرش+عکس سیروس گرجستانی بازیگر طنز درگذشت +عکس روش عجیب یک زن برای تجاوز جنسی به پسران نوجوان / او معتاد جنسی بود!+ عکس سکه گران تر می شود؟ قتل ناموسی به خاطر عکس‌های لورفته زن در اینستاگرام+عکس تصویر جنجالی لو رفته از دختر سریال پایتخت+عکس


این زن ۴۰ ساله ادامه داد: بعد از آن او مرا مجبور کرد که نوشیدنی الکلی مصرف کنم اما من با او درگیر شدم و بطری مشروب را برداشتم و شکستم و با شیشه آن ضربه ای به بدنش وارد کردم . بعد از آن هم به کلانتری آمدم .

پس از ثبت ادعاهای این زن ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به خانه مورد نظر رفتند اما متوجه شدند که در خانه باز است ولی اثری از صاحبخانه نیست.

با توجه به اینکه شدت جراحت این مرد زیاد بوده تا حدی فرضیه کشته شدن او در اثر جراحات نیز مطرح است با این حال به دستور قاضی بستان زاده رئیس شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران تیمی از کارآگاهان مامور رسیدگی به پرونده و شناسایی و دستگیری این مرد شدند.

ویژه :

سحر قریشی| حمله تند و جنجالی بازیگر معروف به سحر قریشی دردسرساز شد+ ویدئو تجاوز وحشیانه به زن ماساژور به بهانه ماساژ همسر/ در خانه کوهسار چه گذشت؟ + عکس لورفتن زندگی پنهانی زن خائن با دوست پسرش+عکس قتل ناموسی به خاطر عکس‌های لورفته زن در اینستاگرام+عکس با پسر همسایه رابطه پنهانی داشتم اما شوهرم دائم به من خیانت می‌کرد! پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه تابستان + جزئیات کامل داماد سنگدل 60 ساله پای عروس 30 ساله اش را قطع کرد! + عکس سورپرایز همسر نیکبخت واحدی در شب عروسی / نیکبخت پدر شد

منبع:رصد اقتصادی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار