اعمال مجدد محدودیت‌های ترافیکی در 8 مسیر اصلی شهر مهاباد


اعمال مجدد محدودیت‌های ترافیکی در 8 مسیر اصلی شهر مهاباد

مهاباد- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: اعمال محدودیت ترافیکی در هشت مسیر اصلی این شهر با تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای کنترل شیوع این بیماری آغاز شد.

ابراهیم کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بحران شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و با تصمیم جدید این ستاد، مسیرهای شهرداری به چهارراه مولوی، چهارراه شیخ بابا، فلکه ساعت، خیابان محمد قاضی تا فلکه بلال حبشی، بلوار پرستار، خیابان تاناکورا تا پل قانع و ورودی جاده پسوه مسدود و ورودی از مسیر سردشت نیز با اعمال محدودیت رفت و آمد همراه خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان این اعمال محدودیت در مرحله اول ۱۰ روز ادامه خواهد داشت که درصورت نیاز تمدید خواهد شد.

اعمال مجدد محدودیت‌های ترافیکی در 8 مسیر اصلی شهر مهاباد

سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد همچنین اظهار داشت: همچنین طبق تصمیم این ستاد تمام پارک‌ها، اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها در مهاباد تعطیل شده و هیچ‌گونه خدمات رفاهی در این مراکز ارائه نمی‌شود.

کریمی از شهروندان خواست تا به منظور قطع سریع‌تر زنجیره انتقال کرونا، ماندن در خانه را جدی‌تر گرفته، از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری و در اجرای این طرح همکاری لازم را با مسوولان داشته‌ باشند.

وی از احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی دیگر نیز در سطح شهر خبر داد و بر رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات، برگزاری مراسم عزا و جشن عروسی تاکید کرد.

آمار مبتلایان به بیماری کرونا در مهاباد طی یک ماهه گذشته با افزایش قابل توجهی همراه بوده که باعث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرستان شده است.

هفته جاری هم عملیات ضدعفونی، گندزادیی و سمپاشی معابر اصلی و خیابان‌های شهر مهاباد در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان با همکاری شهرداری انجام شد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون به هشدار مقابله با کرونا رسیده و روزانه شاهد افزایش قابل توجه این بیماری در سطح این شهرستان هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند