مجتمع آموزشی حضرت خدیجه (س) افتتاح شد


مجتمع آموزشی حضرت خدیجه (س) افتتاح شد

مجتمع آموزشی 12 کلاسه خیر ساز حضرت خدیجه (س) مسکن مهر شهرک مطهری شهر کرمان با حضور معاون وزیر و رئیس مجتمع آموزشی حضرت خدیجه (س) افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز از مناسب سازی ۶۴ مدرسه ترکیبی در راستای تحصیل دانش آموزان استثنایی در کنار دانش آموزان عادی به صورت تلفیقی خبر داد.
او با اشاره به چرخش تحولی سند تحول بنیادین گفت: چرخش از سمت جداسازی به سمت فراگیر سازی مهمترین رویکرد ما در سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور است.
حسینی اظهار کرد: بیش از ۷۰ هزار دانش آموز با نیاز های ویژه در سطح کشور به صورت تلفیقی و فراگیر تحصیل می کنند.
بر پایه این گزارش: مجتمع آموزشی حضرت خدیجه (س) ۱۲ کلاسه خیر ساز مسکن مهر شهرک مطهری شهر کرمان در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای یکهزار و ۹۴۷ متر مربع به بهره برداری رسید.


گفتنی است: این مجتمع آموزشی 350 مترمربع حصارکشی، 500 مترمربع محوطه‌سازی، 60 مترمربع سرایداری و 50 مترمربع سرویس بهداشتی دارد و از یک سالن چند منظوره 180 مترمربعی نیز بهره‌مند است.
شایان ذکر است: ساخت این پروژه از ابتدای سال 97 آغاز شده و با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال و با مشارکت 100 درصدی توسط خیر نیکوکار آقای تفرشی به اتمام رسیده و تحویل آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !