خدمت‌رسانی 72 هزار ارتشی در مقابله با کرونا


خدمت‌رسانی 72 هزار ارتشی در مقابله با کرونا

بجنورد- ایرنا- رییس بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: 72 هزار نفر از نیروهای نظامی و کادر بهداشت و درمان ارتش در بحث پیشگیری و درمان بیماری کرونا خدمت‌رسانی کرده‌اند.

سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس بیمارستان منطقه ای ۵۹۷ بجنورد اظهار داشت: از ابتدای اسفند گذشته تاکنون ۶۰ هزار نفر از همکاران نظامی نیروی زمینی ارتش مشغول خدمت رسانی در بحث مبارزه با کرونا بوده اند که کار خود را نیز به خوبی انجام داده اند.

وی افزود: در این بازه زمانی ۱۲ هزار نفر از کارکنان حوزه بهداشت و درمان این نیرو نیز در فرآیند مقابله با کرونا و درمان بیماران آن به صورت شبانه روزی مشغول خدمت بوده اند.

رییس بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: نیروی زمینی ارتش در این جبهه حضوری موثر و پررنگ داشته است و تقدیم دکتر موسوی، به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت دلیلی بر این مدعاست.

سرتیپ دوم موذنی با تاکید بر رعایت مسایل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گفت: از عموم مردم درخواست می کنیم تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت لزوم به شرکت در تجمعات، حتما از ماسک استفاده کنند.
در پایان این آیین که با قدردانی از شماری از کادر درمانی بیمارستان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند، همراه بود، با قدردانی از خدمات دکتر بهروز ازغدی، سرهنگ پزشک حسین طالقانی به عنوان رییس بیمارستان ۵۹۷ ارتش در بجنورد معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟