سریال تلویزیونی طنز ایران 91 در اردبیل ساخته می‌شود


سریال تلویزیونی طنز ایران 91 در اردبیل ساخته می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: در راستای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی استان سریال تلویزیونی طنز ایران 91 در اردبیل ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: در راستای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی استان سریال تلویزیونی طنز ایران ۹۱ در اردبیل ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه این سریال در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود افزود: این سریال که طلق تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود به معرفی آثار تاریخی، ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی در مناطق مختلف استان خواهد پرداخت.

ملااحمدی زمان ساخت این مجموعه تلویزیونی را شهریور ماه امسال دانست و تصریح کرد: طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده عملیات ساخت این مجموعه تلویزیونی از شهریور ماه امسال آغاز شده و تا حدود ۶ ماه طول خواهد کشید که امیدواریم در جذب گردشگران به استان اردبیل نقش موثری داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از تلاش برای پخش این سریال در شبکه‌های سراسری خبر داد و بیان کرد: با توجه به قرارگیری جاذبه‌های گردشگری بسیاری در مناطق مختلف استان اردبیل ما نیز باید برای پخش این سریال در شبکه‌های سراسری و به ویژه شبکه‌های استانی دیگر مناطق کشور در تلاش باشیم.

وی با اشاره به دوران پساکرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر شیوع بیماری ویروسی کرونا محدودیت‌هایی در حوزه گردشگری ایجاد کرده است باید با ساخت این مجموعه سریال جذاب و مخاطب پسند در معرفی استان برای دوران پساکرونا گامی اساسی برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی