نقش هدایت‌کننده رسانه در حرکت‌های اجتماعی / جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) را دریابیم


نقش هدایت‌کننده رسانه در حرکت‌های اجتماعی / جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) را دریابیم

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به جایگاه رسانه در دنیای کنونی گفت: امروز رسانه به‌عنوان هدایت‌کننده افکار عمومی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در تعاملات و حرکت‌های اجتماعی ایفا می‌کند.

نقش هدایت‌کننده رسانه در حرکت‌های اجتماعی / جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) را دریابیم

به گزارش ایکنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس عصر پنج‌شنبه، 12 تیرماه در حاشیه آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج صدا و سیمای مرکز فارس و در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت موضوع رسانه و ارتباطات جمعی در جهان امروز، گفت: امروز رسانه به‌عنوان هدایت‌کننده افکار عمومی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در تعاملات و حرکت‌های اجتماعی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ انقلابی در حوزه برنامه‌سازی و رسانه رسالت مهم بسیج صدا و سیماست، افزود: بسیج صدا و سیما باید به‌عنوان محور فعالیت‌های انقلابی در حوزه تولیدات رادیو و تلویزیون نقش‌آفرینی کرده و با تجمیع پتانسیل‌های موجود در بین نیروهای متعهد و انقلابی این سازمان یک حرکت جهادی در راستای تولید آثار فاخر حوزه انقلاب اسلامی راه‌اندازی کند.

فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اهیمت توجه صدا و سیما به تولید برنامه‌های جریان‌ساز مانند روایت فتح، گفت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج از جمله حوزه‎‌هایی است که می‌تواند مورد توجه برنامه‌سازان ارزشی قرار بگیرد و این مستندات باید به نسل نوجوان و جوان کشور معرفی شوند.

غیاثی با بیان اینکه بسیج و صدا و سیما در خط مُقدم مقابله با جنگ نرم فرهنگی نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: بخش اعظم هدف‌گذاری و سرمایه‌گذاری دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه جنگ نرم فرهنگی و به‎‌خصوص رسانه‌ها برنامه‌ریزی شده و امروز بسیج و صدا و سیما در کنار سایر نهادهای انقلابی با تمام توان موجود برای مقابله با این هجمه فرهنگی وارد میدان شده‌اند.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت، گفت: مزین شدن نام فارس و شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی یک وظیفه سنگین و مهم را به همه فعالان فرهنگی و رسانه‌ای این استان گوشزد می‌کند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر لزوم تشکیل یک قرارگاه رسانه‌ای در استان فارس، گفت: هنرمندان انقلابی، متعهد و متخصص با تشکیل نشست‌های هم‌اندیشی و تولید آثار فاخر موضوع مهم بصیرت‌افزایی در جامعه را دنبال کنند.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات امیر رئوف و سیدعلی حسینی، مسئولان سابق بسیج صدا و سیمای مرکز فارس تجلیل و احمد مومنی به‌عنوان مسئول جدید این مرکز معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار