با قدرت بی نظیر ولایت می‌توان با استکبار جهانی مبارزه کرد


با قدرت بی نظیر ولایت می‌توان با استکبار جهانی مبارزه کرد

عارف حسین الجانی تاکید کرد اقدام امام خمینی (ره) در احیاء ولایت و تاسیس حکومت اسلامی اقدامی ماندگار در تاریخ اسلام است.

با قدرت بی نظیر ولایت می‌توان با استکبار جهانی مبارزه کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از اسلام آباد، رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان با اعلام برگزاری هفته ولایت در این کشور گفت: اقدام امام خمینی (ره) در احیاء ولایت و تاسیس حکومت اسلامی اقدامی ماندگار در تاریخ اسلام است.
سازمان دانشجویان امامیه پاکستان با صدور بیانیه‌ای از برگزاری هفته ولایت از ۱۲ الی ۱۷ تیرماه در پاکستان خبر دادند. نشست سازمان دانشجویان شیعه پاکستان روز گذشته با حضور "عارف حسین الجانی" رئیس سازمان دانشجویان شیعه پاکستان و دیگر اعضای این گروه بصورت آنلاین در دبیرخانه آن در شهر لاهور برگزار شد. عارف حسین الجانی در سخنانی با بیان این که نقش ولایت در اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان و مبارزه با استکبار جهانی، انکار ناپذیر است افزود: شیعیان پاکستان به عنوان پیروان ولایت، تمام توان خود را برای ترویج و دفاع ولایت و تبلیغ اسلام ناب محمدی به کار خواهند گرفت.
رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان تصریح کرد: آینده جهان از آن شیعیان است، با ظهور امام عصر (عج) پرچم مذهب تشیع در سراسر جهان برافراشته خواهد شد، لذا ما باید با ترویج و تقویت نظریه ولایت، زمینه ظهور منجی بشریت (عج) را فراهم کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...