توزیع 200 میلیون ریال بسته معیشتی بین کادر درمانی و بیماران خوی


توزیع 200 میلیون ریال بسته معیشتی بین کادر درمانی و بیماران خوی

ارومیه- ایرنا- رییس اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: 200 میلیون ریال بسته معیشتی بین کادر درمانی و تلاشگران عرصه سلامت و مبتلایان به بیماری کرونا در چهار بیمارستان این شهرستان توزیع شده است.

جبرئیل ابراهیم‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد اقلام معیشتی در قالب طرح نسبم کرامت به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و غذایی شامل هفت قلم مواد غذایی در چهار بیمارستان شهرستان خوی توزیع شد.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه خوی ادامه داد: از آغاز اجرای رزمایش همدلی از محل درآمدهای موقوفات و امامزادگان، به ارزش بیش از سه میلیارد ریال بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از توزیع یک‌هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان به مناسبت سالروز میلاد امام رضا (ع) خبر داد و گفت: علاوه بر آن، کاروان شمیم کرامت نیز به همین مناسبت در این شهرستان راه اندازی شد.

علی بابایی افزود: با توجه به وضعیت هشدار در شهرستان به سبب شیوع کرونا، مراسمی با حضور مردم برگزار نشد و برنامه‌های سخنرانی و مولودی‌خوانی به شیوه مجازی و کاروان شمیم کرامت برگزار شد.

امروز، یازدهم ذیقعده و سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

امام رضا (ع) در روز یازدهم ذیقعده سال ۱۴۸ هجری قمری متولد شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مبتلایت باشم