امام جمعه کرمان: مردم شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند


امام جمعه کرمان: مردم شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان در این استان از مردم خواست تا مساله پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی تر از قبل بگیرند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در نماز جمعه این هفته شهر کرمان با اشاره به اینکه امروز شیوع ویروس کرونا بلا و مصیبتی است که جهان و کشور ما را فرا گرفته افزود: گرچه ایران اسلامی در مبارزه با این ویروس منحوس توفیقاتی داشته ولی غفلت از این ویروس می تواند کشور و استان ما را با بحران جدی مواجه کند.

وی ضمن قدردانی از مجاهدت های کادرهای درمانی در بیمارستانها که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا جانفشانی می کنند اظهار داشت : در ابتدای امر مسئولان تلاش کردند تا با ارائه راهکارها و اعمال محدودیت‌ها زنجیره شیوع ویروس کرونا را در سطح جامعه قطع کنند که بخاطر همراهی مردم نیز در این راه به موفقیت های نسبی دست یافتند ولی کم توجهی ها به این مساله بر شیوع این بیماری دوباره در استان کرمان افزوده است که دوباره ضرورت همکاری مردم طلب می شود.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی ضمن ابراز تاسف از اینکه امروز دو ضلع مسئولان امر و مردم مبارزه را با این ویروس خطرناک جدی نگرفته‌اند تصریح کرد: مردم شیوع ویروس کرونا و خطرات آن را دست کم نگیرند و فکر نکنند که بیماری تمام شده استبلکه باید رعایت پروتکل های بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمان همچنین با اشاره به این موضوع که شیوع ویروس فساد در جامعه از ویروس کرونا خطرناک‌تر است اظهار داشت : می توان در سایه تشکیل مثلث مبارزه با فساد این ویروس را از سیمای کشور حذف کرد و مفسدان را سرجای خود نشاند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه دستگاه قضا با قدرت و قاطعیت به برنامه‌های فساد زدایی از جامعه ادامه دهد تاکید کرد: نقش مردم همچونگذشته در همراهی فوه قضائیه در امر مبارزه با فساد می توان موثر واقع شود و کشور را از رانت‌خواری عده‌ای نجات دهند .

وی به ایام ولادت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع) دوران بسیار سختی در مبارزه با دشمنان اسلام داشت و عده‌ای در لباس دوست با آن امام همام دشمنی راو داشتند که خود نشان از مظلومیت امام مهربانی ها دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام