تعلیق یک پلیس در فلوریدا به علت کتک زدن یک زن سیاه پوست


حوادث رکنا: یک افسر پلیس ”میامی دِید“ در ایالت فلوریدای آمریکا به علت کتک زدن یک زن سیاهپوست در فرودگاه بین المللی میامی از سمتش معلق شد.

به گزارش رکنا،تصویر ویدئویی مربوط به روز چهارشنبه، یک مامور پلیس منطقه میامی-دید را نشان می‌دهد که مشغول صحبت کردن با یک زن سیاهپوست در یکی از پایانه‌های فرودگاه بین المللی میامی است.

زن سیاهپوست با عصبانیت به این مامور پلیس می‌گوید: «طوری رفتار می‌کنی که انگار سفیدپوستی، در حالی که سیاهپوستی. می‌خواهی چکار کنی؟» او به پلیس نزدیک و با او رو در رو می‌شود. سپس مامور پلیس به صورت زن مشت می‌زند. مامور پلیس می‌گوید: «او با سرش به سر من ضربه زد». دیگر ماموران پلیس می‌آیند و به زن دستبند می‌زنند.

ضرب و شتم یک زن سیاه پوست از سوی پلیس

آلفردو رامیرز، رئیس پلیس میامی-دید چهارشنبه شب در چند توئیت نوشت: «از دیدن تصویر ویدئویی که یکی از افسرانمان در آن است، یکه خوردم و عصبانی شدم. فوری تحقیق در این باره را آغاز کردم و دستور دادم افسران پلیسی که در این ماجرا دست داشتند، از خدمت معلق شوند.

وی گفت از کاترین فرناندز راندل، دادستان ایالتی میامی-دید خواسته است درباره توسل به زور تحقیق کند.

به گزارش میامی هرالد، آن زن درباره از دست دادن یک پرواز یا تاخیر در پرواز، با صدای بلند گله و شکایت می‌کرد که متصدی بلیت با پلیس تماس گرفت. پلیس آمد و شروع به صحبت با او کرد، اما وقتی زن شروع به داد زدن بر سر پلیس کرد، مشاجره بالا گرفت.

مشاجره در فرودگاه بین المللی به خاطر تاخیر در پرواز

استدمن استال، رئیس اتحادیه پلیس میامی-دید به میامی هرالد گفت: «روشن است که آن زن سر جنگ داشت. از او خواستند که آنجا را ترک کند. اما او همچنان پرخاش می‌کرد و با آن پلیس رخ به رخ شد.»

این تازه‌ترین رویداد در ارتباط با افسران پلیس در فلوریدای جنوبی از زمان شروع اعتراضات سراسری به خشونت پلیس در پی کشته شدن جورج فلوید در مینیاپولیس است. پلیس مینیاپولیس که زانویش را هنگام دستگیری فلوید روی گردن او گذاشته بود، متهم به قتل شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)