ورودی‌های اهر وضعیت نامناسبی دارند


ورودی‌های اهر وضعیت نامناسبی دارند

تبریز - ایرنا - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی‌های اهر،گفت: با همکاری اداره کل راهداری و مشارکت صنایع، ورودی و جاده‌های شهرستان بهسازی می‌شود.

احمد محرم‌زاده یخفروزان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در جلسه با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی مشکلات و مسائل مهمی از حوزه راهداری و جاده‌های شهرستان بررسی شد.
وی ادامه داد: درباره ۲ مورد از ورودی‌های اصلی شهر اهر که وضعیت نامناسب و غیرقابل قبولی دارند، پیشنهادهایی طرح شد و پس از بازدید از ورودی‌های اهر از سمت‌ ورزقان و کلیبر، مقرر شد در ورودی اهر از سمت ورزقان حدفاصل انتهای میدان‌ شهید یارپرور تا انتهای زندان و پارکینگ امین و در ورودی اهر از سمت کلیبر، حدفاصل جایگاه سوخت جاده عریض و دو بانده شده و بلوارکشی شود.
محرم زاده با بیان اینکه رسیدگی به چهره زشت ورودی شهر اهر از سمت کلیبر مورد تاکید عموم مردم است، یادآور شد: در این جلسه مقرر شد با حسن نظر اداره راهداری و مشارکت جدی شهرداری نسبت به زیباسازی محل‌هایی که با ضایعات و نخاله منظره نامناسب ایجاد کرده اند، اقدام شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم با اشاره به پیگیری اتمام پروژه ساخت بزرگراه اهر - تبریز گفت: یکی دیگر از محورهای بازدید با مدیرکل راهداری، محل ساخت زیرگذر مقابل دانشگاه آزاد اهر بود که درخواست ما اتمام این بخش تا پایان شهریور و فصل کاری است.
محرم زاده خاطرنشان کرد: حادثه خیزترین و خطرناک‌ترین تقاطع در اهر، تقاطع قیزفخری با کمربندی جنوبی است که مهم‌ترین درخواست ما حل مشکل حادثه خیزی این تقاطع بود که مقرر شد با همکاری اداره کل راهداری و شهرداری نسبت به ایجاد زیر گذر در این تقاطع اقدام شود و بنده نیز شرط تزریق اعتبار پنج میلیارد ریالی از طریق مراکز صنعتی را برای این پروژه بر عهده گرفتم تا با همکاری مراکز صنعتی و معدنی فعال در منطقه، این میزان اعتبار تامین شود.

شهرستان اهر با جمعیت ۱۵۰ هزار نفر در فاصله ۱۰۷ کیلومتری شمال شرقی تبریز واقع است. جاده های این شهرستان که تلاقی عبور و مرور شهرستان های هریس، ورزقان کلیبر است به دلیل دوطرفه بودن و نبود بزرگراه، شاهد چندین تصادف شدید و مصدوم و فوت شدن شهروندان در هر روز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان