افزایش شهرهای قرمز خوزستان به 12 شهر / تغییر وضعیت اهواز از زرد به نارنجی


افزایش شهرهای قرمز خوزستان به 12 شهر / تغییر وضعیت اهواز از زرد به نارنجی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه شهرهای قرمز خوزستان از 9 شهر به 12 شهر افزایش پیدا کرده است، گفت: وضعیت اهواز نیز پس از چندین روز ثبات، از حالت زرد به نارنجی تغییر پیدا کرده که زنگ خطر افزایش موارد را به صدا در آورده است.

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شهرهای استان خوزستان از نظر شیوع کرونا تا ۱۳ تیرماه اظهار کرد: با توجه به آخرین بررسی‌های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، در خصوص شیوع بیماری کرونا در استان، شهرهای دزفول، آبادان، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، امیدیه، اندیمشک، ماهشهر، مسجدسلیمان، هندیجان و گتوند در وضعیت قرمز، شهرهای اهواز، بهبهان، حمیدیه و خرمشهر در وضعیت نارنجی و شهرهای آغاجاری، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، دشت آزادگان، رامشیر، شادگان، لالی، هفتکل و هویزه در وضعیت زرد قرار دارند.

وی بیان کرد: شهرهای قرمز استان خوزستان از ۹ شهر به ۱۲ شهر افزایش پیدا کرده است و لازم است هم‌استانی‌ها ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از هرگونه حضور در مراسمات و تجمعات، بازارچه‌های غیررسمی و... به شدت پرهیز کنند، دست‌های خود را به صورت مرتب با آب و صابون بشویند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

ابول‌نژادیان تصریح کرد: وضعیت اهواز نیز پس از چندین روز ثبات، از حالت زرد به نارنجی تغییر پیدا کرده که زنگ خطر افزایش موارد را به صدا در آورده است.

وی بیان کرد: از مردم درخواست می‌شود با پیوستن به پویش #من ماسک می‌زنم، یاریگر مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: این وضعیت ممکن است روزانه و با توجه به وضعیت شناسایی بیماران در هر شهرستان تغییر پیدا کند و امیدواریم با همراهی و همکاری مردم شاهد کنترل و ریشه‌کنی هرچه سریع‌تر این بیماری در استان خوزستان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟