30 هزار بسیجی سیستان و بلوچستانی در رزمایش رضویون شرکت دارند


30 هزار بسیجی سیستان و بلوچستانی در رزمایش رضویون شرکت دارند

زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از یکهزار و 500 پایگاه مقاومت محلات و عشایری و 30 هزار بسیجی در رزمایش‌ دسته‌های رزمی رضویون شرکت دارند.

سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری روز شنبه در آیین آغاز رزمایش دسته های رزمی رضویون سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این رزمایش با شعار مسجد محوری در پایگاه‌های مساجد و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی انجام می شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این رزمایش در کشور و سیستان وبلوچستان هویت بخشی، انسجام و سازماندهی پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و نمایش قدرت بسیجیان و ایجاد یاس و ناامیدی در بین دشمنان نظام است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حضور بسیج در سراسر کشور به‌عنوان یک عامل بازدارنده مهم همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

وی افزود: بسیجیان در طول انقلاب با حضور آگاهانه خود در صحنه‌های مختلف همواره نشان داده‌اند به‌عنوان مجاهدان فی سبیل الله برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارند.

سرتیپ دوم پاسدار ناظری رمز این رزمایش را یا علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد و افزود: ماموریت دسته‌های رزمی پایگاه‌ محور در این رزمایش بخش‌های دفاعی، امنیتی و امداد و نجات است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان