چگونه پیتزا رولتی در منزل درست کنیم؟


پیتزا رولتی را در منزل تهیه کنید پیتزا رولتی کاملا مانند پیتزای معمولی است و فقط شکل آن به صورت رولت های برش خورده است. شما نان پیتزا را خودتان تهیه می کنید که کار راحتی است. طرز تهیه پیتزای رولتی را در بخش آشپزی روزانه مشاهده می کنید. مواد لازم برای پیتزا رولتی آرد: 400 گرم آب ولرم: 1 پیمانه نمک: یک دوم قاشق چای خوری پودر آویشن: یک دوم قاشق...

پیتزا رولتی را در منزل تهیه کنید

پیتزا رولتی کاملا مانند پیتزای معمولی است و فقط شکل آن به صورت رولت های برش خورده است. شما نان پیتزا را خودتان تهیه می کنید که کار راحتی است. طرز تهیه پیتزای رولتی را در بخش آشپزی روزانه مشاهده می کنید.

مواد لازم برای پیتزا رولتی

آرد: 400 گرمآب ولرم: 1 پیمانهنمک: یک دوم قاشق چای خوریپودر آویشن: یک دوم قاشق چای خوریارگانوی خشک: یک دوم قاشق چای خوریروغن مایع: 2 قاشق سوپ خوریشکر: به مقدار لازم

مواد لازم میانی:

پنیر چدار (رنده شده): 400 گرمقارچ (ریز خرد شده): 300 گرمپیاز (ریز خرد شده): 1 عددزیتون سیاه (خرد شده): یک مشتپودر آویشن: به مقدار لازمسوسیس (خرد شده): 100 گرمرب گوجه فرنگی: به مقدار لازمنمک: به مقدار لازمفلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازمروغن زیتون: به مقدار لازم
چگونه پیتزا رولتی در منزل درست کنیم؟چگونه پیتزا رولتی در منزل درست کنیم؟

طرز تهیه پیتزا رولتی

1. ابتدا سه قاشق سوپ خوری آرد را الک کرده و مقدار کمی آب ولرم به آن اضافه و مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را حدود 30 دقیقه در محلی گرم قرار دهید تا حجم آن دو برابر شود. بقیه آرد را الک کرده و خمیر مایه را به آن بیفزایید.

2. آب ولرم باقیمانده و نمک را اضافه و مخلوط کنید. پودر آویشن، ارگانوی خشک، مقدار کمی شکر و مقداری روغن اضافه کرده و مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا خمیر یکدستی حاصل شود.
3. در صورت سفت بودن خمیر مقداری آب و در صورت شل بودن آن، مقداری آرد اضافه کنید. روی خمیر را بپوشانید و حدود یک ساعت و نیم در محلی گرم قرار دهید.

4. خمیر را در سینی فر پوشیده شده با کاغذ روغنی چرب شده به شکل مستطیلی به ابعاد 50×29 سانتی متر در آورید، رب گوجه فرنگی را روی خمیر پخش کنید و پنیر چدار رنده شده روی آن بپاشید.

5. قارچ ریز خرد شده را در روغن زیتون تفت دهید و کمی نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن بزنید. سپس به همراه سوسیس، پیاز ریز خرد شده و زیتون خرد شده روی مواد پخش کنید.

6. نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن بیفزایید. خمیر را از قسمت کوتاه تر رول کنید. با خلال دندان سوراخ هایی در آن ایجاد کنید.
7. آن را حدود 15 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 220 درجه سانتی گراد (425 درجه فارنهایت) قرار دهید.
8. دمای فر را کاهش داده و روی 180 درجه سانتی گراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید. حدود 30 دقیقه دیگر به پخت آن ادامه دهید. پس از کمی خنک شدن آن را برش داده و سرو کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع غذاهای خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طالع بینی سال اژدها / خصوصیات متولدین سال اژدها + فیلم