اسنپ با همکاری بانک قرض‌الحسنه رسالت به رانندگانش وام می‌دهد


اسنپ با همکاری بانک قرض‌الحسنه رسالت به رانندگانش وام می‌دهد

اسنپ با هدف کمک به معیشت رانندگان خود و تأمین مالی پایدار برای حمایت از آنان، تفاهم‌نامه‌ای با بانک قرض‌الحسنه‌ی رسالت امضا کرد

اسنپ به‌منظور کمک مالی به رانندگانش، تفاهم‌نامه‌ای با بانک قرض‌الحسنه‌ی رسالت امضا کرد. این تفاهم‌نامه آغاز همکاری بلندمدت برای تأمین مالی بسته‌های حمایتی از رانندگان این تاکسی اینترنتی خواهد بود. اعطای انواع وام‌های حمایتی اسنپ به رانندگانش ازجمله وام‌های حمایتی رانندگان مبتلاشده به کرونا یا به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا به مشکلات مالی برخورده‌اند، ازطریق کانون‌های همیاری اجتماعی تأمین خواهد شد.

اسنپ در نظر دارد ازطریق همکاری با بانک قرض‌الحسنه‌ی رسالت، تأمین اعتبار وام‌های دیگری به این گروه از کاربرانش را در دستورکار قرار دهد. اسنپ امیدوار است با این روش بتواند به راهکاری بلندمدت برای حمایت مالی از رانندگان خود دست پیدا کند و میزان رضایت‌ فردی را در ناوگانش بیش‌ازپیش افزایش دهد.

پس از شیوع کرونا و تحت‌الشعاع قرارگرفتن درآمدزایی افراد فعال در حوزه‌ی حمل‌ونقل، اسنپ به آن دسته از رانندگان مبتلا به بیماری کرونا ۵۰ میلیون ریال وام حمایتی بدون بهره و به ۵ هزار نفر از رانندگان فعالش ۲۰ میلیون‌ ریال وام حمایتی بدون بهره پرداخت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور