فروش ابزارهای اندازه‌گیری و ایجاد اتصال در فروشگاه اینترنتی چوبینر


فروش ابزارهای اندازه‌گیری و ایجاد اتصال در فروشگاه اینترنتی چوبینر

کارگاه‌های صنایع مختلف از جمله چوب، فلز و... برای طراحی و تولید بهتر محصولات از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام چوبینر، ابزارهای اندازه‌گیری، ایجاد اتصال بین قطعات و مواردی از این قبیل نقش مهمی در کیفیت بالای تولید محصولات دارند.

برای اندازه‌گیری و برش دقیق قطعات از ابزارهای مختلفی همچون خط کش، گونیا، شابلون و... استفاده می‌شود و در زمان اتصال نیز جیگ، گیره گونیا، گیره اتصال قائمه و مواردی از این قبیل ابزارهای مناسب با دقت بالایی محسوب می‌شوند.

در ادامه این متن قصد داریم شما را با ابزارهای اندازه گیری و ایجاد اتصال بین قطعات که در فروشگاه اینترنتی چوبینر به فروش می‌رسند آشناسازیم.

ابزارهای اندازه گیری

اندازه گیری دقیق یکی از پایه‌های کار ساختن محصولات ریزودرشت می‌باشد؛ یعنی اگر هنگام ساخت یک میز اندازه گیری به‌درستی و با ابزارهای دقیق انجام نشود بدون شک کیفیت ظاهری محصول پایین خواهد آمد. ابزارهای اندازه گیری متدوال در صنعت چوب و سایر صنایع به شرح زیر می‌باشند:

. خط کش

. گونیا نجاری

. شابلون

خط کش

خط‌کش‌ها در مدل‌های مختلف و اندازه‌های گوناگون تولید می شوند و جزء نخستین ابزارهای اندازه گیری می‌باشند. خط کش در مواردی به‌صورت گونیا دار یا تراز دار تولید می‌شود تا در هنگام اندازه گیری از آن به‌عنوان تراز، گونیا و ... استفاده نمود.

گونیا نجاری

یکی دیگر از ابزارهای اندازه گیری که در صنعت چوب بسیار مفید می‌باشد گونیا نجاری است. گونیا نجاری به‌صورت پلاستیکی یا آلومینیومی تولید می‌شود و دارای درجه‌بندی‌های مختلف هستند.

گونیا نجاری ابزاری دقیق برای مشاغلی همچون نجاری، کابینت سازی، درب و پنجره سازی و... می‌باشد. در مواردی علاوه بر درجه‌بندی‌های مختلف از قبیل اینچ و سانتی‌متر و... گونیا نجاری دارای نشان‌ها و سوراخ‌هایی برای بالا بردن دقت و سرعت هنگام ترسیم اشکال و خطوط می‌باشد.

شابلون

بارها در هنگام تعمیرات یا ساخت محصولات جدید به مواردی پیچیده برمی‌خوریم که برای ایجاد و اندازه گیری آن‌ها مشکلات متعددی وجود دارد. چوبینر عرضه‌کننده انواع شابلون سوزنی، گونیومتر و شابلون جای لوله می‌باشد.

شابلون ها ابزارهای مناسبی برای رفع قناسی، ایجاد اشکال هندسی، ایجاد جای لوله، پریز برق و... می‌باشند که در زیباتر شدن کار، بالا رفتن سرعت عمل و کیفیت کار موثر می‌باشند.

گیره و کلمپ

گیره، کلمپ، پیچ دستی ابزارهای کمکی و ضروری هستند که برای محکم نگه‌داشتن هنگام اتصال قطعات به یکدیگر، جابه‌جایی و ... به کار می‌روند. گیره و کلمپ در مدل‌های مختلف تولید می شوند و در فروشگاه اینترنتی چوبینر عرضه می شوند، در ادامه به تعدادی از انواع گیره و کلمپ اشاره می‌کنیم:

کلمپ

کلمپ ابزاری مناسب برای ثابت و محکم نگه‌داشتن قطعات، جابه‌جایی، ایجاد اتصال بین قطعات و مواردی از این قبیل به کار می‌رود. انواع مختلفی از کلمپ ازجمله کلمپ های کششی، افقی، عمودی، فشاری و... تولید می‌شود و در فروشگاه اینترنتی چوبینر به فروش می‌رسد.

گیره اتصال قائمه

گیره اتصال قائمه یکی از ابزارهای مهم برای ایجاد زاویه ۹۰ درجه بین دو قطعه می‌باشد. معمولا در ساخت در و پنجره، قاب عکس، قاب آینه و... ایجاد زاویه ۹۰ درجه یک امر مهم می‌باشد که با کمک گیره اتصال قائمه که داراری دو دستگیره و میله مای رزوه شده است به‌راحتی صورت می‌گیرد.

کار با گیره اتصال قائمه به این‌گونه است که شما دو قطعه کار را پس از چسب کاری روی شیار مای داخلی این دستگاه با کمک پیچ مای این گیره فیکس و محکم نمایید و پس از خشک شدن چسب مشاهده خواهید نمود که محل اتصال باقدرت بسیار زیادی به یکدیگر چسبانده شده است. همچنین شایان‌ذکر است که در اکثر مدل‌ها گیره قابلیت اتصال به میزکار را نیز دارد.

فروش ابزارهای اندازه‌گیری و ایجاد اتصال در فروشگاه اینترنتی چوبینر

گیره گونیا

یکی دیگر از ابزارهای کمکی در کارگاه‌ها، گیره گونیا نام دارد. گونیا کردن پروفیل مای چوبی و فلزی یکی از مراحل مهم تولیدات محصولات صنایع چوبی از قبیل ساخت درب و پنجره، مبلمان، سرویس خواب، کابینت و ...می‌باشد.

در هنگام گونیا کردن پروفیل‌ها به‌دقت بالایی احتیاج دارید لذا با استفاده از گیره گونیا مدریت به‌راحتی کار گونیا کردن پروفیل‌ها انجام می‌شود. استفاده از گیره گونیا نه‌تنها دقت و سرعت عمل شما را در هنگام کار بالا می‌برد بلکه به زیباتر شدن محصول نهایی نیز کمک می‌کند.

فروش ابزارهای اندازه‌گیری و ایجاد اتصال در فروشگاه اینترنتی چوبینر

قیمت گیره و کلمپ

گیره و کلمپ در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع گیره و کلمپ می‌توانید از طریق راه مای زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸ - ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶ - ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد