تصادفات برون شهری در استان اردبیل 75 درصد افزایش یافت


تصادفات برون شهری در استان اردبیل 75 درصد افزایش یافت

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در حال حاضر طبق بررسی آمارهای موجود تصادفات برون شهری در استان اردبیل در استان اردبیل 75 درصد افزایش یافته است که باید برای کنترل این میزان اقوام عملیاتی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ سید محمد صفوی رئیس پلیس راه استان اردبیل در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر طبق بررسی آمارهای موجود تصادفات برون شهری در استان اردبیل در استان اردبیل ۷۵ درصد افزایش یافته است که باید برای کنترل این میزان اقوام عملیاتی صورت گیرد.

وی از تشدید نظارت بر محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی استان بر اساس هماهنگی‌ها و برنامه ریزی انجام شده نظارت بر محورهای مواصلاتی مناطق مختلف استان را تشدید می‌کند.

صفوی با اشاره به برنامه پلیس راه برای کاهش تصادفات جاده‌ای تصریح کرد: پلیس راه استان اردبیل برای کنترل تخلفات از جمله سرعت، سبقت و تجاوز به چپ که در محورهای مواصلاتی استان انجام می‌شود برنامه ویژه‌ای دارد که عملیاتی می‌کند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با تاکید بر اینکه برخورد جدی در انتظار خاطیان خواهد بود بیان کرد: برخورد جدی و قانونی با متخلفان در جین رانندگی در انتظار خاطیان و قانون شکنان خواهد بود و پلیس راه طبق دستورالعمل مربوطه اقدام خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس