یکی از جشن های هیجان انگیز و غافلگیر کننده برای افرادی که در آستانه بچه دار شدن هستند جشنی است که در آن جنسیت نوزاد مشخص می گردد و تزیینات و مراسم مخصوص به خود را دارد. بر همین اساس قصد داریم در این زمینه شما عزیزان را با ایده های جالب و زیبایی برای برگزاری جشن تعیین جنسیت و ارائه تزیینات متناسب با این جشن آشنا کنیم.

ایده های برگزاری جشن تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت در واقع جزء جشن های جدید و امروزی محسوب می شود که اخیرا در بین خانواده ها رواج پیدا کرده است. این جشن در واقع به منظور غافلگیر کردن پدر و مادر و ثبت خاطره ای به یادماندنی برگزار می شود. ایده ها و روش های زیادی برای ارائه تزیینات و اجرای تم مخصوص این جشن، همانند تم تولد وجود دارد که شما می توانید با بهره گیری از آن ها جشنی فوق العاده و جذاب برگزار نمایید. شما می توانید در این جشن تمام تزیینات از جمله تزیین هدیه نوزاد، وسایل پذیرایی، کیک، بادکنک ها، ریسه ها، خوراکی ها و … را با نمادها و المان های مختص این جشن که با دو رنگ آبی و صورتی طراحی شده است تهیه و جشن خود را برگزار نمایید، همچنین می توانید از انواع مدل لباس نوزادی دخترانه و پسرانه برای تزیینات استفاده کنید. بنابراین کافی است با بهره گیری از این ایده ها و با استفاده از خلاقیت و سلیقه ای که دارید جشنی خاطره انگیز و جذاب را به زیباترین شکل ممکن برگزار نمایید.

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز

سورپرایز با بادکنک های هلیومی

یکی از ایده های بسیار جالب و هیجان انگیزی که به منظور سورپرایز کردن پدر و مادر نوزاد در جشن انجام می پذیرد تدارک دیدن یک جعبه بزرگ است که محتوی بادکنک های هلیومی با رنگ نماد جنسیت جنین می باشد که اگر پسر باشد با رنگ آبی و اگر دختر باشد با رنگ صورتی در نظر گرفته می شود. این ایده به این صورت است که پدر و مادر با باز کردن درب جعبه و بالا رفتن بادکنک های هلیومی همرنگ پس از مشاهده آن ها به جنسیت نوزاد خود پی می برند.

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز

کیک مخصوص جشن

یکی از خوردنی هایی که در تمامی جشن ها متناسب با طرح و تم جشن تهیه می گردد کیک می باشد که تزیینات منحصر به خود را دارد. شما می توانید از ایده جالبی در این زمینه بهره بگیرید به طوری که کافی است جنسیت نوزاد را به شکلی خلاقانه درون کیک پنهان نمایید که به منظور این کار می توانید داخل کیک را با استفاده از اسمارتیزهای آبی یا صورتی پرکنید. همچنین می توانید در زمان سفارش کیک از قنادی بخواهید که خامه داخلی کیک را با رنگ آبی یا صورتی تدارک دیده و برای رویه کیک از خامه سفید یا شکلات استفاده نماید که در نهایت در هنگام پذیرایی با بریدن کیک و آشکار شدن لایه درونی آن مهمان ها به جنسیت نوزاد پی می برند.

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز

اعلام جنسیت با استفاده از گل سینه

در هر جشنی به منظور قدردانی از مهمان ها گیفت های زیبایی در نظر گرفته می شود و به آن ها هدیه داده می شود. به منظور این کار می توانید در این جشن زیبا با استفاده از کمی خلاقیت تعدادی گل سینه صورتی یا آبی درست کنید و از مهمان ها بخواهید مطابق با حدسی که می زنند رنگ مناسب با جنسیت را در طی مهمانی به لباسشان نصب نمایند. در نهایت با مشخص شدن جنسیت نوزاد افرادی که گل سینه موردنظر را انتخاب کرده اند حدسشان درست بوده است.

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز

استفاده از تخم مرغ شانسی

یکی از ایده های جالب و زیبا به منظور غافلگیر کردن مهمان ها استفاده از تخم مرغ شانسی است که برای این کار می توانید تخم مرغ های پلاستیکی که از قسمت وسط باز می شوند و یا تعدادی قوطی فلزی انتخاب کنید و داخل آن ها را با استفاده از شکلات یا خرده کاغذهای رنگی آبی یا صورتی مطابق با جنسیت نوزادتان پر کنید. به منظور جذاب نمودن این ایده می توانید از مهمان ها درخواست نمایید تا قبل از باز کردن آن ها حدس بزنند که در پایان پس از اعلام تعیین جنسیت با باز نمودن و مشاهده رنگ داخل آن متوجه می شوند که حدسشان درست بوده است یا نه.

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز

اجرای تزیینات متناسب با جشن

به منظور انجام این کار شما می توانید دیوارها و میز را با رنگ آبی یا صورتی و در واقع با تم مخصوص این جشن تزیین نمایید. همچنین می توانید خوراکی های متنوعی که برای جشن تدارک دیده اید با این تم بر روی میز بچینید. نحوه اجرای این تزیینات و سبک آن بستگی به خلاقیت و سلیقه شما دارد. در ادامه مجموعه تصاویری از انواع تزیینات مختلف و جذاب جشن اعلام جنسیت را برای مشاهده و ایده گرفتن شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز مدل کیک بسیار زیبا و جذاب برای جشن اعلام جنسیت

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز مدل بسیار شیک و زیبا تزیین و دیزاین جشن اعلام جنسیت

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز نمونه زیبا و جالب تزیین جشن اعلام جنسیت

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز مدل بسیار شیک و جذاب برگزاری جشن اعلام جنسیت

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز نمونه زیبا و شیک برپایی جشن اعلام جنسیت با ایده ای جدید

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز مدل بسیار زیبا و جذاب برگزاری جشن اعلام جنسیت با ایده ای متفاوت

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز نمونه بسیار جالب و شیک تزیینات جشن اعلام جنسیت

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز کاپ کیک زیبا برای جشن اعلام جنسیت

جشن تعیین جنسیت نوزاد دختر و پسر و ایده هایی برای تزیین و سورپرایز

در مطلب ارائه شده ایده های جالب و خلاقانه ای برای برگزاری و سورپرایز جشن تعیین جنسیت به همراه تصاویر زیبایی از انواع مدل های مختلف اجرای تزیینات این جشن زیبا و هیجان انگیز را به منظور مشاهده و الگوبرداری در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم مورد پسندتان قرار گرفته باشد و بتوانید با ایده گرفتن از هر کدام جشنی جذاب و به یادماندنی برگزار نمایید.