ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور و آستان قدس رضوی با هم همکاری می‌کنند


ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور و آستان قدس رضوی با هم همکاری می‌کنند

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به مصوبات جلسه اخیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور، اعلام کرد: در این جلسه که همزمان با آغاز دهه کرامت برگزار شد، طرح تفاهم همکاری ستاد با آستان قدس رضوی به تصویب رسید.

حجت الاسلام «محمد اسدی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان با اشاره به مصوبات جلسه اخیر ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور، اظهار کرد: در این جلسه که سه شنبه، سوم تیرماه با حضور اکثریت اعضا در محل مسجد مقدس جمکران برگزار شد با توجه به آغاز دهه کرامت، نمایندگان آستان قدس رضوی گزارشی ارائه کردند.

قائم مقام ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور تصریح کرد: نمایندگان آستان قدس رضوی در جلسه ضمن تشریح برنامه ها و فعالیت های دهه کرامت بارگاه نورانی حضرت شمس الشموس(ع)، بر استفاده از ظرفیت های مختلف آستان قدس رضوی در همه حوزه ها تاکید کردند.

وی ادامه داد: آنها اذعان داشتند که می توان مهدویت را به عنوان جستار و سرگفتار، محور فعالیت و جشنواره های بنیاد پژوهش های آستان قدس قرار داد.

حجت الاسلام اسدی در ادامه بیان کرد: از این رو، مقرر شد پیشنهاداتی از سوی آستان قدس رضوی و ستاد هماهنگی هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور و همه اعضای هیئت امنا در خصوص مهدویت جمع آوری و تفاهم نامه همکاری ستاد با آستان منعقد شود.

وی ابراز کرد: پیش از جلسه آتی، پیشنهادات دریافت و تفاهم نامه تنظیم می شود.

وی درباره دیگر مصوبات این جلسه، خاطرنشان کرد: مصوبه دیگر جلسه اخیر ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور، فعال سازی 12 کارگروه است، البته پیش از این کارگروه هایی شکل گرفته همچون دانشجویی که از قبل فعال بوده است و گزارش عملکرد خود در فضای مجازی را در این جلسه ارائه کرد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس