آغاز دوره آموزش تفسیر نهج البلاغه 


آغاز دوره آموزش تفسیر نهج البلاغه 

حسن بهرامی گفت: هم زمان با دهه کرامت کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام دوره آموزش تفسیر نهج البلاغه را با عنوان گلستان علوی آغاز کرد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با دهه کرامت کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام دوره آموزش تفسیر نهج البلاغه را با عنوان گلستان علوی آغاز کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت بیان کرد: در راستای اجرای این طرح با دعوت امام جماعت مسجد از یک کارشناس دین، روزانه به مدت ۱۰ دقیقه از طریق مجازی در گروه واتس آپی کانون، تفسیر نهج البلاغه گفته می شود.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این دوره آموزشی عید غدیر به پایان می رسد به همین منظور روزانه ۱۰ حکمت از نهج البلاغه در گروه به اشتراک گذاشته شده و تفسیر آن نیز گفته می شود.

بهرامی اظهار کرد: دوره آموزش تفسیر نهج البلاغه با هدف ترویج سیره امام علی علیه السلام و بهره مندی از کلام نورانی حضرت در زندگی، برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت ابراز کرد: قبل از شیوع کرونا دوره تفسیر توسط امام جمعه هر دوشنبه در مسجد برگزار می شد اما شیوع کرونا موجب تعطیلی این برنامه شد و از طرفی مسجد نیز هم نام با نام مبارک حضرت علی علیه السلام است بنابراین تصمیم گرفتیم دوره آموزش تفسیر نهج البلاغه را برگزار کنیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم با اجرای این طرح نورانیت کلام امیرالمومنین بر قلب و جان ما جاری و ساری شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...