10 میلیارد ریال برای درمان مددجویان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد 


10 میلیارد ریال برای درمان مددجویان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 میلیارد و 330 میلیون ریال از اوایل امسال تاکنون برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به افراد و خانوارهای مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان هزینه شده است. 

قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هزینه شدن این مبلغ در سرفصل هایی شامل بهداشتی، بیمه خدمات درمانی و خدمات ویژه درمانی از جمله فرانشیز، بستری، پاراکلینیک، دارو و هزینه نگهداری در منزل بوده است.

وی افزود: یکی از برنامه ‌ها و رویکردهای مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ارائه مطلوب انواع خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان زیر پوشش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیمه پایه برای مددجویان ساکن شهرهای با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر این استان اجرا می ‌شود.

مبشری عنوان کرد: مددجویان ساکن روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت کهگیلویه و بویراحمد نیز از خدمات بیمه سلامت روستائیان و عشایر بهره‌ مند می شوند.

وی ابراز داشت: هم اینک یک هزار و ۲۷۵ بیمار زمین ‌گیر در کهگیلویه و بویراحمد از حمایت درمانی و بهداشتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برخوردار هستند.

مبشری گفت: ۲ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون برای حمایت درمانی و بهداشتی از بیماران زمین گیر کهگیلویه و بویراحمد شامل فرانشیز، بستری، پاراکلینیک، دارو و هزینه رفت و آمد هزینه شده است.

افزون بر ۴۳ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا