مطالبات بازنشستگان مخابرات پرداخت می‌شود


مطالبات بازنشستگان مخابرات پرداخت می‌شود

مجله آنلاین موبنا – محمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه مطالبات و رفاهیات بازنشستگان شرکت مخابرات در آینده‌ای نزدیک پرداخت خواهد شد، گفت: پرداخت مطالبات و رفاهیات تمامی بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در قالب تشکیل یک گروه تخصصی در حال بررسی است که در آینده ای نزدیک طبق مصوبات هیأت مدیره و قوانین این...

مجله آنلاین موبنا – محمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه مطالبات و رفاهیات بازنشستگان شرکت مخابرات در آینده‌ای نزدیک پرداخت خواهد شد، گفت: پرداخت مطالبات و رفاهیات تمامی بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در قالب تشکیل یک گروه تخصصی در حال بررسی است که در آینده ای نزدیک طبق مصوبات هیأت مدیره و قوانین این شرکت پرداخت خواهد شد.

* تشکیل کمیته تخصصی برای پرداخت مطالبات بازنشستگان

وی افزود: شرکت مخابرات ایران پرداخت مطالبات بازنشستگان خود را با تأمین منابع مالی پرداخت خواهد کرد به طوری که اکنون این موضوع توسط یک گروه تخصصی در حال رسیدگی است.

* مطالبات بازنشستگان با توجه به تأمین منابع مالی پرداخت می‌شود

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: بازنشستگان در خصوص مطالبات و رفاهیات خود نگرانی نداشته باشند چراکه در آینده‌ای نزدیک مطالبه آنها با توجه به تأمین منابع مالی پرداخت می‌شود.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان