زمان برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد


زمان برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد

رمضانی فر از زمان برگزاری آزمون پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، «محمد رمضانی فر»، در خصوص برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم عنوان کرد: ثبت نام امسال آن از بهمن ماه ۱۳۹۸ آغاز شد و ۸۷۳۸ نفر در این آزمون‌ها و در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء و ۲۰ جزء و حفظ کل ثبت نام کردند.

مدیرکل آموزش و سنجش حفظ قرآن کریم سازمان دارالقرآن کریم در ادامه و با اشاره به جزئیات مرحله اول این آزمون افزود: آزمون مرحله اول روز جمعه ۲۷ تیرماه از ساعت ۹ صبح به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز خواهد شد و ضروری است حافظان محترم از فردا هفدهم تیرماه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن کریم به نشانی www.telavat.com مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

وی اذعان کرد: نکته ضروری این است که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت حفاظ محترم باید هنگام ورود به جلسه آزمون دارای دستکش و ماسک بهداشتی بوده و در غیر اینصورت از ورود آنها به داخل جلسه ممانعت به عمل می‌آید.

رمضانی فر در رابطه با اعلام نتایج مرحله اول این آزمون ها خاطرنشان کرد: تلاش ما این است تا در اوایل شهریور ماه امسال نتایج آزمون مرحله اول را از طریق سایت تلاوت به حفاظ محترم اعلام کنیم.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا