سیر صعودی کرونا در خرم‌آباد


سیر صعودی کرونا در خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد می‌گوید: آمار مبتلایان کرونا در این شهرستان سیر صعودی دارد و خطر این ویروس جدی است.

جعفر طولابی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه در بحث کرونا اکثر مردم موارد لازم را رعایت نمی‌کنند، مراسم عزا و عروسی همچنان دایر بوده، استفاده از ماسک کم شده بود که اجباری شده است.

وی ادامه داد: علت اصلی شیوع کرونا در خرم‌آباد برگزاری مراسم مختلف است و برخی‌ها به ناچار در آن شرکت می‌کنند.

طولابی تاکید کرد: نقش صاحبان مراسم در این مورد پر رنگ است و آنان می‌توانند از برگزاری مراسم با حضور جمع کثیری از مردم صرف‌نظر کنند.

فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: البته این موضوع نیاز به فرهنگ‌سازی دارد ولی اگر کسی جان مردم برایش مهم باشد در این ایام از برگزاری مراسم صرف‌نظر می‌کند.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا، هرگونه تجمع رسمی و غیررسمی شامل مراسم ترحیم، ختم، عروسی و غیره تا ۱۰ روز آینده ممنوع بوده و با برگزارکنندگان برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

طولابی با اشاره به اینکه آمار مبتلایان در خرم‌آباد سیر صعودی دارد و خطر جدی است، اضافه کرد: اگر این روند ادامه داشته باشد شرایط خیلی بد می‌شود و تعداد فوتی‌ها نیز افزایش می‌یابد.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه کرونا همه معادلات را به هم زده و قابل پیش‌بینی نیست، گفت: در چند روز گذشته یک جوان که ورزشکار و سالم بوده، کرونا در مدت سه روز او را از پا درآورده و فوت کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...