آزمون نهضت سوادآموزی درپنج نقطه هرمزگان برگزار می‌شود


آزمون نهضت سوادآموزی درپنج نقطه هرمزگان برگزار می‌شود

بندرعباس- ایرنا- استاندارهرمزگان گفت: آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی درپنج نقطه جغرافیایی استان به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فریدون همتی شامگاه سه شنبه درخصوص جزییات برگزاری این آزمون افزود: از آنجایی که امکان برگزاری غیرحضوری این آزمون سراسری به دلیل ۲ بار لغوشدن آن به خاطر ویروس کرونا وجودنداشت، لذا از شرکت کنندگان درشهرستان محل اقامت‌شان و برخی نیز به صورت حوزه‌ای، آزمون گرفته می‌شود تا مجبور به حضور در بندرعباس نباشند.
وی بیان داشت: به دلیل اهمیت این آزمون استخدامی تصمیم برآن شد که از تمرکز و تجمع شرکت کنندگان دربندرعباس مرکز استان جلوگیری و تمهیداتی برای کاهش حضور شرکت کنندگان در این آزمون اندیشیده شد و پس از بررسی‌ها مقرر شد این آزمون در پنج نقطه برگزارشود.
همه آزمون‌های دیگر به صورت غیرحضوری برگزارشود
استاندارهرمزگان تاکیدکرد: باتوجه به شناور بودن وضعیت شهرستان‌های قرمز استان وجلوگیری از تجمع شرکت کنندگان، همه آزمون‌های دیگر تا حد امکان باید به صورت غیرحضوری برگزارشود.
همتی یادآورشد: مجریان حداقل ۲هفته قبل از برگزاری هر آزمونی باید، زمان و مکان آن را به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کنند تا درخصوص برگزاری آن باتوجه به شرایط موجود تصمیم گیری شود.
وی گفت: درتمامی حوزه‌های امتحانی نیز آزمون‌ها با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی واستفاده از ماسک، با نظارت جدی بهداشت و آموزش وپرورش برگزارمی‌شود.
براساس اطلاعیه دفتر منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی: به اطلاع داوطلبان آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی می‌رساند، با توجه به مجوز صادره وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری این آزمون به‌روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ تغییر پیداکرده است.
همچنین ویرایش محل پیشنهادی داوطلب برای حوزه برگزاری آزمون از روز یکشنبه اول تیرماه ۱۳۹۹ تا پایان روز چهارشنبه ۴ تیرماه ۱۳۹۹ انجام است.
کارت ورود به جلسه از طریق سایت www.hrtc.ir از روز دوشنبه ۱۶ تیرماه توزیع می‌شود و زمان برگزاری آزمون جمعه ۲۰ تیر ماه است.
ساعت شروع آزمون و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شاپور محمدزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی پیشتر گفته بود که برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌دهندگان این سازمان در تیر ماه سال جاری مشروط به کسب مجوز ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت