کشف 630 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان


کشف 630 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 630 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال تا کنون در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازهمدان، سردار کامرانی صالح صبح چهارشنبه در قرارگاه مقابله با قاچاق کالا استان گفت: امروزه کشور نیازمند فعالیت های اقتصادی سالم، اشتغال زایی و سرمایه گذاری مطمئن است و این مهم نیازمند شرایط و فضایی است که در آن سرمایه گذاری، تولید و تجارت در سطوح مختلف از صحت و سلامت برخوردار بوده و احساس امنیت و آرامش بر آن حاکم باشد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به برنامه ریزی های کلان و گسترده در این خصوص در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق که به طور مستمر و منظم جلسات آن برگزارمی شود اظهار داشت: در سال های اخیر برخورد پلیس با سودجویان این حوزه تشدید شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به کشف 630 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات های پلیس این استان در 3 ماهه اول سال جاری اضافه کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 18 درصد افزایش داشته است.

سردار کامرانی صالح از تقویت ایستگاه های بازرسی پلیس در محورهای مواصلاتی با هدف تشدید برخورد با قاچاق کالا خبرداد و تاکیدکرد: به عموم مردم اطمینان خاطر می دهیم از هیچ تلاشی برای مبارزه با عاملان ناامنی اقتصادی دریغ نمی کنیم.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه ضمن هشدار به فرصت طلبان و سودجویانی که با اقدامات و رفتار مجرمانه خود امنیت اقتصادی را مخاطره می اندازند از عموم مردم خواست با اعلام هر گونه موارد مشکوک به 110 یاریگر پلیس در این مقابله باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قاچاق

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟