افزایش تعداد انسان های “سگ نما” در انگلیس


افزایش تعداد انسان های “سگ نما” در انگلیس

‍ ده هزار “انسان سگ‌نما” در انگلیس، نتیجه‌ی معضل تنهایی مفرط، زنازادگی و گناه همجنس بازی!!  مدّتی است که در جوامع غربی به‌خصوص کشور انگلیس، پدیده‌ای به‌نام “Human Pups” (انسان سگ‌نما) در حال گسترش است و جمعیت قابل‌توجّهی نیز جذب آن شده‌اند! الگوی رفتاری این گروه به‌گونه‌ای است که لباس‌هایی مانند سگ می‌پوشند و مثل این حیوان رفتار می‌کنند؛...


‍ ده هزار “انسان سگ‌نما” در انگلیس، نتیجه‌ی معضل تنهایی مفرط، زنازادگی و گناه همجنس بازی!!

مدّتی است که در جوامع غربی به‌خصوص کشور انگلیس، پدیده‌ای به‌نام “Human Pups” (انسان سگ‌نما) در حال گسترش است و جمعیت قابل‌توجّهی نیز جذب آن شده‌اند!

الگوی رفتاری این گروه به‌گونه‌ای است که لباس‌هایی مانند سگ می‌پوشند و مثل این حیوان رفتار می‌کنند؛ این توله‌سگ‌های انسانی، مردانی همجنس‌باز هستند که تمایلات جنسی خود را مانند یک حیوان در جامعه انگلیس به معرض نمایش می‌گذارند.

در سال ۲۰۱۶ مستندی به‌نام “Secret Life Of The Human Pups” در شبکه چهار کشور انگلیس پخش شد؛ در این مستند، تصویر مرد‌های همجنس‌بازی که لباسی مانند سگ به تن داشتند، به نمایش گذاشته شد و سعی شده بود تا با واکاوی رفتار آنان، علّت شیوع این پدیده در جامعه انگلیس مشخص شود.

پایگاه خبری گاردین در گزارشی در سال ۲۰۱۶ می‌نویسد، این پدیده “انسان سگ‌نما” از دل گروه‌های همجنس‌باز در ۱۵ سال اخیر در کشور انگلیس متولد و سطح دسترسی به اینترنت باعث گسترش آن در جامعه انگلیسی شده است.

توله‌سگ‌های انسانی، لباس‌های چرم گران‌قیمت که مانند هیبت سگ است به تن می‌کنند و چهاردست‌وپا کنار شریک همجنس‌باز خود حرکت می‌کنند! همچنین از غذا خوردن در ظرف‌های مخصوص حیوانات لذت می‌برند و تمایلات جنسی حیوانات را تقلید می‌کنند.

شریک این “انسان‌های سگ‌نما” مردی همجنس‌باز است که با بستن قلّاده بر گردن آن، او را در خیابان‌ها همراه خود حرکت می‌دهد.

یکی از این افراد سگ‌نما در مصاحبه با گاردین درباره رفتار خود می‌گوید: «شما در خلال این پدیده دیگر به پول، غذا و شغل فکر نمی‌کنید و رفتار‌های ابتدایی از خود نشان می‌دهید!»

طبق گزارش پایگاه خبری “christiantoday” بیش از ۱۰ هزار نفر از شهروندان انگلیس به “انسان سگ‌نما” تبدیل شده‌اند و رفتار‌های خود را حتّی لباس پوشیدن، طبق رفتار یک سگ دنبال می‌کنند!

سال‌هاست که مردم انگلیس از تفرد و تنهایی رنج می‌برند تا آن‌جا که این کشور مجبور به تشکیل وزارت تنهایی برای بیش از یازده میلیون فرد تنها در این کشور شد، همچنین بی‌بندوباری‌های بی‌حدوحصر و خواسته‌های دور از شأن انسانی باعث بروز این‌گونه ناهنجاری‌های فرهنگی اجتماعی همچون بردگی در جوامع غربی شده است؛ بسیاری از کارشناسان تأکید دارند که این‌گونه ناهنجاری‌ها برگرفته از تنهایی مفرط و تفرّد است که توسعه‌یافتگی بدون توجّه به کرامت انسان را در پی دارد.

اکنون بیش از ۴۸ درصد کودکان متولد شده انگلیسی، حرام‌زاده‌اند، یعنی حدودا از هر دو کودک، یک کودک انگلیسی، زنازاده است. انسان سگ‌نمای انگلیسی، نشأت گرفته از فروپاشی خانواده و بی‌محبتی و بی‌هویتی و تنهایی به این‌جا رسیده است!!

#تمدن_نکبت
#تمدن_لواط
#تنهایی_مقوم_حرام_زادگی
#نتیجه_زنازادگی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر