رونمایی از رمان پناه با حضور معصومه آباد نویسنده کتاب ” من زنده ام”


رونمایی از رمان پناه با حضور معصومه آباد نویسنده کتاب ” من زنده ام”

ترنجستان سروش میزبان رونمایی و جشن امضا کتاب “پناه” به نویسندگی الهام تیموری خواهد بود. در این آئین الهام تیموری نویسنده اثر و معصومه آباد نویسنده کتاب من زنده ام به عنوان منتقد اثر در جلسه حضور خواهند داشت. “پناه” اولین رمان مکتوب تیموری است. پیش از این رمان هایی چون “چیزی شبیه به تو”، ” نا تمام من”، “تو را بهانه می کنم”، “تا پروانگی” و …...


ترنجستان سروش میزبان رونمایی و جشن امضا کتاب “پناه” به نویسندگی الهام تیموری خواهد بود.

در این آئین الهام تیموری نویسنده اثر و معصومه آباد نویسنده کتاب من زنده ام به عنوان منتقد اثر در جلسه حضور خواهند داشت.

“پناه” اولین رمان مکتوب تیموری است. پیش از این رمان هایی چون “چیزی شبیه به تو”، ” نا تمام من”، “تو را بهانه می کنم”، “تا پروانگی” و … با موضوع و محوریت دفاع مقدس، زن طراز انقلاب اسلامی، حجاب و … از این نویسنده به صورت آنلاین و در فضای مجازی منتشر شده بود.

به گفته این نویسنده با انتشار رمان پناه به صورت آنلاین، بازخوردهای مثبت زیادی که از سوی مخاطب دریافت کرد باعث شد به چاپ و انتشار نسخه کاغذی آن فکر کند.

رمانی که ابتدابه سفارش سایت “با حجاب ” نوشته شد، اما در ادامه با توجه به سیر مطالعاتی که تیموری در این حوزه انجام داده است، دست به قلم برده و رمان پناه را قلم زده است.

این مراسم دوشنبه ۲۳ تیرماه از سوی انتشارات سروش و با همکاری قرارگاه عفاف و حجاب در ترنجستان سروش واقع در خیابان انقلاب برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان