شهیدی که به عشق شهادت با لباس نظامی می‌خوابید


شهیدی که به عشق شهادت با لباس نظامی می‌خوابید

از آن می‌ترسم که هنگام خواب عزرائیل جانم را بستاند و این لباس مقدس بر تنم نباشد.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:شهید مدافع حرم محمد کامران، 9 اردیبهشت سال 67 در روستای دستجرد جرقویه در استان اصفهان متولد شد. دو سال قبل از تولدش، دایی‌اش‌(محمد خدامی) به شهادت رسید و به سفارش پدر بزرگش، نام دایی شهیدش را بر وی نهادند. انتخابی که گویی مسیر زندگی محمد کامران را تعیین کرد و او را در راه شهدا قرار داد. عشق و علاقه وی به جهاد و شهادت باعث شد تا در همان ابتدای جوانی وارد نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شود.

این عشق تا حدی بود که حتی شب‌ها نیز با لباس نظامی به خواب می‌رفت. می‌گفت: «از آن می‌ترسم که هنگام خواب عزرائیل جانم را بستاند و این لباس مقدس بر تنم نباشد.» همزمان با ظهور داعش و ناامنی اطراف حرم عمه سادات‌(س) از آنجایی که عشق وصف‌ناشدنی به حضرت زینب‌(س) داشت، مدافع حریم عمه سادات(س) شد. مکرراً عازم آن مکان مقدس جهت دفاع از حرم می‌شد. محمد آن چنان عاشق شهادت بود که بارها از پدر و مادر و همسرش درخواست می‌کرد که برای شهادتش دعا کنند و می‌گفت دعا کنید تا من نیز شهید شوم تا اینکه از رفیقانم جا نمانم.

سرانجام در روز چهارشنبه 23 دی ماه 1394 قبل از اذان ظهر در منطقه خان طومان حلب بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه شاهرگ و پهلو به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به دایی شهیدش ملحق شد.


ح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید