امام جمعه مهریز ساماندهی ورودی مرکز شهرستان را خواستار شد


امام جمعه مهریز ساماندهی ورودی مرکز شهرستان را خواستار شد

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: یکی از مطالبات دیرینه مردم و مسوولان از شهرداری و مجموعه شورای اسلامی شهر، ساماندهی ورودی به مرکز این شهرستان است که نیاز به پیگیری و اجرای درست طرح بر اساس ضوابط علمی و فنی دارد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز چهارشنبه در نشستی که با شهردار و معاون شهرداری مهریز که به مناسبت هفته شهرداری‌ها ( ۱۴ الی ۲۱ تیرماه ) برگزار شد با اشاره به اینکه ورودی مهریز محل تردد افراد زیادی از اقصی نقاط کشور است، افزود: مسوولان استان یزد با کمک مالی به شهرداری برای ساماندهی آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: ورودی مرکز شهرستان فقط به مردم این شهر اختصاص ندارد، شهر مهریز در کنار جاده اصلی تهران - بندرعباس واقع شده است مردم برخی استان ها برای سفر به جنوب و شرق ، غرب و شمال کشور از این منطقه عبور می‌کنند، بنابراین باید برای ساماندهی و زیباسازی آن اقدام لازم صورت گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز، شهرداران را خادمان واقعی مردم معرفی کرد و آسایش و آرامش شهروندان را نتیجه زحمات و خدمات آنها ذکر کرد که در بخش‌های مختلف با همکاری شورای شهر و مسوولان پیگیری می‌شود.

محی‌الدینی اظهار کرد: مدیران شهرداری کار بسیار خطیری را بر دوش دارند و آرزومندیم با درایت و همکاری کارکنان و همراهی مسوولان بتوانند رسالت خویش را در خدمت رسانی به شهروندان به انجام برسانند.
امام جمعه مهریز ادامه داد :در دوران سخت کرونایی ، فعالیت شهرداری‌ها پیچیده‌تر شده است و در منطقه اقدامات موثری در مبارزه با شیوع این ویروس انجام شد که جای قدردانی دارد.

محی‌الدینی یادآور شد: خدمت به مردم توفیق و عبادت بزرگی است که خداوند متعال آن را به شما عنایت کرده است باید برای جلب رضایت خداوند، ائمه اطهار (ع) و مردم و همکارانتان گام بردارید.

امام جمعه مهریز با قدردانی از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های شهرداری باغ شهر مهریز در عرصه‌های مختلف تاکید کرد: برای تمامی خادمان مجموعه شهرداری آرزوی توفیق بیشتر خدمتگزاری به مردم دارم و امیدوارم همه موفق باشند.

همچنین امیرحمزه زارع‌زاده شهردار مهریز در این نشست گفت: امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال، همت خادمان شهر، همیاری اعضای شورای شهر و مسوولان با سرلوحه قرار دادن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب بتوانیم اتفاق خوبی را برای همشهریان رقم بزنیم و آسایش و رفاه عمومی را برای همگان فراهم کنیم.

ساماندهی وضعیت ورودی شهر تاریخی مهریز از جمله مطالبات مهم شهروندان منطقه است که بارها رسیدگی آن را از متولیان امر خواستار شدند.

ورودی شهر مهریز به خاطر موقعیت جغرافیایی منطقه که در کنار جاده اصلی شمال، جنوب کشور قرار دارد سالانه مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور از کنار این شهر عبور می‌کنند.

در اغلب شهرهایی که وضعیت آن‌ها مشابه مهریز است، نهادهای اجرایی و مسوولان امر کارهای خوبی را برای معرفی منطقه و امکاناتی برای رفاه حال مسافران فراهم کرده‌اند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد و در کنار جاده اصلی تهران - بندرعباس قرار دارد، ۶۰ درصد جمعیت منطقه در حوزه شهری سکونت دارند.

مهریز یکی از ۲۳ شهر استان یزد است که به دلیل ارتفاعات شیرکوه از آب و هوای خوبی برخوردار است و بسیاری ار روستاهای کوهپایه ای آن از مناطق ییلاقی استان یزد محسوب می شود.

همچنین به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.

سیما سادات لاری دیروز( سه شنبه )افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۱۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این تعداد هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند.

معاون وزیر بهداشت گفت: تاکنون ۲۰۷ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۹۳ مورد آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز هستند و استان های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان، زنجان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی گفت: برگزاری مراسم عزا و عروسی نقش مهمی در افزایش آمار مبتلایان به کرونا داشته است و در یک شهرستان برگزاری ۵۰ مراسم عروسی گزارش شد از مردم به جد می خواهیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما در زمان خروج از منزل ماسک بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)