اختصاص 600 میلیارد اعتبار برای محرومیت زدایی از شهرستان قصرقند


اختصاص 600 میلیارد اعتبار برای محرومیت زدایی از شهرستان قصرقند

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: امسال 600 میلیارد ریال اعتبار از جانب بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قصرقند در نظر گرفته شده که اعتبار خوبی است و با توجه به محدودیت منابع باید با دقت و نظرات تخصصی و در جای مناسب هزینه شود.

پرویز فتاح در جریان سفر به شهرستان قصرقند سیستان وبلوچستان اظهار داشت: ما خادم مردم هستیم و از این نظر مسئولیت ما در کشور بسیار سنگین است.

وی افزود: همه ما باید به مردم احترام بگذاریم و تلاش کنیم آنها را درک کنیم و این خادمی را به‌معنای واقعی جامه عمل بپوشانیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: مردم قصرقند و همه مردم سیستان و بلوچستان بسیار مهمان‌نواز و دوست‌داشتنی هستند و این وظیفه بر دوش ما را سنگین‌تر می‌کند، چرا که با وجود محرومیت‌های فراوان موجود در استان همه‌جوره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

فتاح عنوان کرد: امید داریم با توجه به پای‌کار بودن مردم این شهرستان اتفاقات خوبی در قصرقند رقم بخورد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: آماده هستیم این اعتبار را به‌طور کامل اختصاص دهیم .

وی با بیان اینکه مصمم هستیم همه پروژه‌های نیمه‌تمام بنیاد مستضعفان در مناطق هدف به‌سرعت به اتمام برسد،افزود: نباید با تعریف پروژه‌های متعدد خودمان را زمین‌گیر کنیم؛ بلکه باید با تعریف و انتخاب دقیق پروژه‌ها با زمان‌بندی مشخص به پیشرفت شهرستان‌های هدف کمک کنیم.

فتاح گفت: بنیاد در هر شهرستان هدف سه سال حضور خواهد داشت و هدف اصلی آن ایجاد انگیزه و توانمندسازی مردم جهت مشارکت در آبادانی و پیشرفت شهرستان است.

وی اضافه کرد: مردم باید در همه فعالیت‌های بنیاد در شهرستان‌های هدف مشارکت کنند تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.

رئیس بنیاد مستضعفان در قصرقند گفت: تلاش داریم سرمایه‌گذاری و فعالیت بنیاد مستضعفان را در این استان گسترش دهیم.

فتاح تأکید کرد: بنیاد در زمینه مقابله با شیوع کرونا بیشترین کمک را میان استان‌های کشور به سیستان و بلوچستان داشته است و این موضوع را وظیفه می‌داند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی