تحلیل مدیر یکی از بزرگترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ ایران در مورد حضور هنرمندان در تبلیغات


سینا فرحی مدیر آژانس تبلیغاتی هشتگ مدیا و فعال حوزه ی تبلیغات بعد از همکاری نوید محمد زاده و شرکت سن ایچ بحث های زیادی درباره حضور چهره ها در آگهی های تبلیغاتی مطرح شد، و واکنش های عده ای از منتقدین را نیز در پی داشت.

صراط:

سینا فرحی مدیر آژانس تبلیغاتی هشتگ مدیا و فعال حوزه ی تبلیغات بعد از همکاری نوید محمد زاده و شرکت سن ایچ بحث های زیادی درباره حضور چهره ها در آگهی های تبلیغاتی مطرح شد، و واکنش های عده ای از منتقدین را نیز در پی داشت، اما واقعا این اقدام،حرفه ای است یا به سمت بیراهه می رود؟

تحلیل مدیر یکی از بزرگترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ ایران در مورد حضور هنرمندان در تبلیغات

برای پاسخ دادن به این سوال، بررسی این نکته حائز اهمیت است.برندی که این همکاری را با نوید محمدزاده ترتیب داده معتبر و خوشنام است یا خیر؟
پاسخ: سن ایج با ۴۲ سال سابقه ی تولید در ایران ، یک واحد صنفی خوشنام و با کیفیت است که به صورت غیر مستقیم چهار هزار پرسنل ایرانی دارد، پس از این نظر هیچ مشکلی در این بین وجود ندارد .

من معتقدم همیشه بر اساس نتایج باید نظر داد. پس به سراغ بررسی نتیجه ی این همکاری میرویم تا ببینیم این موضوع مفید بوده یا خیر؟


این همکاری برای سن ایچ چه نتایجی داشته است؟

این همکاری افزایش تقاضای مصرف کنندگان را در پی داشته، و این یعنی افزایش تولید کارخانه و امکان استخدام نیروی کار جدید، حفظ پرسنل فعلی این مجموعه و رونق اقتصادی که مشخصا نتایج فوق العاده ای محسوب میشوند

اما این همکاری برای نوید محمد زاده چه پیامدی دارد؟

کسب درآمد بازیگران از تبلیغات باعث میشود آنها در پاسخ دادن به پیشنهادات فیلم سازها با وسواس بیشتری عمل کنند و فشار مالی باعث نشود تن به ایفای هرنقش و قبول هر پیشنهادی دهند.

پس این امر هم نتایج مثبتی بر روی کارنامه ی هنری بازیگران خواهد گذاشت.

تحلیل مدیر یکی از بزرگترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ ایران در مورد حضور هنرمندان در تبلیغات

اگر نگاهی به کارنامه ی همکاری چهره های مطرح و سطح یک جهانی در عرصه ی تبلیغات بیندازیم، مثال های بیشماری را میتوان زد، لئوناردو دیکاپریو با یک برند تولید آدامس، جان کلود واندام و رابرت دنیرو با یک خودروساز،دیوید بکهام با تیغ ژیلت! کریس رونالدو با شامپو! و مسی بانوشابه و..

پس منتقدین به چه موضوعی معترض هستند؟

آنها نگران این هستندکه همه ی وقت هنرمند برای این تبلیغات صرف شود و او دیگر زمانی برای ارتقای هنر خود نگذارد،نگرانی که کاملا بی مورد است و‌ لازم است من به عنوان کسی که بارها و بارها این گونه قراردادها را با چهره های سرشناس به امضا رسانده ام توضیحی در این مورد ارائه کنم

در این گونه قراردادها تعداد دفعات آفیش وعکاسی کاملا مشخص است و معمولا مدیر برنامه ی بازیگران همه ی کارهاوهماهنگی ها را انجام‌میدهند و بازیگر فقط در روز های مشخص سر صحنه ی فیلم برداری تیزر و عکاسی می آید و زمانی که معمولا این قرارداد ها از هنرمندان میگیرد یک صدم بازی در یک فیلم سینمایی بد هم نیست.

در نتیجه،نه تنها این همکاری ها،رفتن به مسیر بیراهه نیست،بلکه حتی میتوان نام این راه را،مسیر حرفه ای ها گذاشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند