310 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شد


310 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شد

اراک - ایرنا - مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت: این بانک در بهار امسال 310 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت کرد.

«علی وفایی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تسهیلات ارزان قیمت به سه شرکت دانش بنیان در استان مرکزی پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی دارد.

وی بیان کرد: فعالیت شرکت‌های دانش بنیان نقش موثری در اقتصاد کشور دارد و بانک توسعه تعاون حمایت از این کانون‌های تولیدایده و فناوری را در اولویت برنامه‌های کاری قرار داده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی ادامه داد: پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تفاهم‌نامه موجود با صندوق نوآوری و شکوفایی است.
وفایی اظهار داشت: پارسال بانک توسعه تعاون استان مرکزی ۵۴۸ میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان پرداخت کرد که این بخش نیز با افزایش ۱۰۳ درصدی همراه بود.

وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون با پرداخت تسهیلات بیش از بودجه اختصاصی و از محل جذب بودجه عملکرد مطلوبی نسبت به سایر استان‌های کشور کسب کرد.

بانک توسعه تعاون در استان مرکزی دارای ۱۱ شعبه و سه باجه است.

۷۹ شرکت دانش بنیان در استان مرکزی فعالیت می کنند که ۳۱ شرکت در مجموعه پارک مستقر است و از امکانات مختلف این مجموعه استفاده می کنند.

پارک علم و فناوری استان از تمامی شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و در کل ایده‌های تجاری با تمام ظرفیت حمایت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس