پوگبا: این 4 بازیکن باعث می شوند از فوتبال لذت ببرم


پوگبا: این 4 بازیکن باعث می شوند از فوتبال لذت ببرم

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد، این تیم را بهترین باشگاه لیگ برتر انگلیس می داند.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز در نقل و انتقالات زمستانی به منچستریونایتد پیوست تا یک هافبک بازیساز دیگر به ترکیب این تیم اضافه شده باشد. در ابتدای امر این تردید وجود داشت که آیا برونو می‌تواند در کنار پل پوگبا به شکل همزمان بازی کند یا خیر اما در بازی‌های گذشته تا حدود زیادی به این سوال پاسخ داده شد چرا که شیاطین سرخ در حضور همزمان این دو بازیکن عملکرد درخشانی ارائه داده‌اند.

پوگبا: این 4 بازیکن باعث می شوند از فوتبال لذت ببرم

پل پوگبا حالا مصاحبه جالبی که پیرامون ترکیب منچستر یونایتد انجام داده می‌گوید: " من از تماشای برونو‌فرناندز، مارکوس راشفورد، آنتونی مارسیال و میسون گرین وود لذت می برم. شما فقط آنها را تحسین می‌کنید و این زیباست. آنها باعث می شوند که من لذت زیادی از فوتبال ببرم.

از طرفی من فکر می‌کنم که کار دفاعی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که این بازیکنان در آنها نیز شرکت می کنند. این همان چیزی است که هواداران فوتبال شاید خیلی به آن توجه نکنند. فکر می‌کنم که این به ذهنیت تیم مربوط می‌شود و به هافبک‌ها و مدافعان کمک بسیار زیادی می‌کند."

پوگبا در ادامه گفت: " برای تبدیل شدن به یک تیم فوق العاده فقط باید بازی آخر را فراموش کنیم. ما باید در هر بازی به خوبی بازی کنیم، عملکردی عالی ارائه دهیم و سپس تنها به بازی بعدی فکر کنیم. باید همیشه این هدف را داشته باشیم که با پیشرفت روبه رو شویم و هرگز از کاری که انجام داده ایم راضی و قانع نشویم.

پوگبا: این 4 بازیکن باعث می شوند از فوتبال لذت ببرم

ذهنیت باشگاه منچستر یونایتد نیز این چنین است. ما هرگز از بردن یک جام، یک بازی و یا حتی 10 بازی قانع و راضی نمی شویم. شما در این تیم همواره بیشتر و بیشتر می خواهید. این همان چیزی است که منچستریونایتد را برای من، در لیگ برتر انگلیس به بهترین باشگاه تبدیل کرده است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس