بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)


بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)

رسانه کلیک – در این مطلب به معرفی 5 مورد دیگر از بهترین فیلم های اندرو گارفیلد ، هنرپیشه محبوب و مرد عنکبوتی شگفت انگیز هالیوود می پردازیم. اندرو یکی از چهره های شناخته شده در هالیوود است که موفق شده طی دهه اخیر شهرت بسیاری را برای خود دست و پا کند. اندرو طی […] نوشته بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم) اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – در این مطلب به معرفی 5 مورد دیگر از بهترین فیلم های اندرو گارفیلد ، هنرپیشه محبوب و مرد عنکبوتی شگفت انگیز هالیوود می پردازیم.

اندرو یکی از چهره های شناخته شده در هالیوود است که موفق شده طی دهه اخیر شهرت بسیاری را برای خود دست و پا کند. اندرو طی 15 سال سابقه حرفه ای خود در سینما توانسته تا 117 بار نامزد دریافت جایزه شده و مجموعا 29 تندیس رنگارنگ را با خود به خانه ببرد. چندی پیش مطلبی را معرفی کرده و در آن به معرفی 5 مورد از بهترین فیلم های این هنرپیشه محبوب پرداختیم (بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که واقعا ارزش دیدن دارند). بخش دوم معرفی را از دست ندهید.

اندرو گارفیلد در Homes 99

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)تاریخ اکران: 2014امتیاز IMDB: 7.1

داستان این فیلم در دوران رکود مالی بزرگ و در ایالات فلوریدا اتفاق می افتد. یک کارگر سابق ساختمانی به نام دنیس نش (اندرو گارفیلد) به همراه مادر (لین) و پسر خود (کانر) زندگی کرده و یک پدر مجرد است. در این میان، یک دلال املاک بی رحم به نام ریک کارور (مایکل شانون) نش و خانواده او را از خانه بیرون می کند، اما پیشنهادی برای وی دارد. دنیس، لین و کانر می توانند به خانه بازگردند، به شرطی که نش در بیرون کردن افراد از خانه ها به کارور کمک کند. نش به ناچار پیشنهاد وی را قبول کرده و با راه اندازی طرح های املاکی، از قوانین دولتی و بانکی به ضرر صاحب خانه ها سوء استفاده می کند.

Hacksaw Ridge

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)تاریخ اکران: 2016امتیاز IMDB: 8.1

این داستان واقعی، روایت پزشک صلح جویی به نام دزمون داس (اندرو گارفیلد) در کشمکش های جنگ جهانی دوم است. داس از خشونت بیزار بوده و هیچ اسلحه ای را با خود حمل نمی کرد. به همین دلیل همیشه مورد تمسخر سربازان همراه خود قرار می گرفت. با این حال به خاطر از خود گذشتگی، دلسوزی و شجاعت در طی نبرد اوکیناوا و مداوای 75 نفر از همراهانش توانست به مدل افتخار کنگره دست یافته و احترام و ستایش سایرین را از آن خود کند.

Silence

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)تاریخ اکران: 2016امتیاز IMDB: 7.2

دو کشیش پرتغالی در قرن هفدهم به نام های پدر رودریگز (اندرو گارفیلد) و پدر گارپه (آدام درایور) راهی ژاپن می شوند تا بلکه اثری از مرشد گم شده خود (نیام نیسون) بیابند. گویا مرشد آن ها از دین برگشته و مرتکب گناه بزرگی شده است. در طی راه، این دو کشیش با اهالی روستای مسیحی آشنا می شوند که عبادت خود را به طور پنهانی انجام می دهند. چون اگر در حین عبادت توسط اربابان فئودال یا سامورایی ها دستگیر شوند، یا باید از ایمان خود بازگردند و یا یک مرگ طولانی و دردناک را قبول کنند.

اندرو گارفیلد در Breathe

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)تاریخ اکران: 2017امتیاز IMDB: 7.1

داستان این فیلم مربوط به مرد جوانی به نام رابین کوندیش (اندرو گاردفیلد) است که در سن 28 سالگی به فلج اطفال مبتلا شده و تنها چند ماه دیگر زنده است، آن هم در رختخواب! رابیت از گردن به پایین فلج می شود و نمی تواند بدون کمک دستگاه اکسیژن حتی نفس بکشد. اما با پافشاری و کمک همسر خود، دیانا و بردارهای دوقلویش و همچنین ایده های خلاقانه مخترعی به نام تدی هال، رابین از بیمارستان بیرون می آید و باقی عمر خود را صرف کمک به همنوعان خود و افراد معلول می کند.

Under the Silver Lake

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد که حتما باید ببینید (بخش دوم)تاریخ اکران: 2018امتیاز IMDB: 6.5

سم (اندرو گارفیلد) در نقش یک جوان 33 ساله بی هدف، به تئوری های توطئه و پیغام های پنهانی رایج در فرهنگ عامه علاقه مند است. سم در استخر آپارتمان خود با زن اسرارآمیزی به نام سارا (رایلی کیو) آشنا شده و به او دل می بندد. اما چندی نمی گذرد که سارا بدون هیچ خبری ناپدید می شود. بنابراین سم به یک ماموریت سورئال در شهر لوس آنجلس می رود تا از معمای گم شدن دختر پرده بردارد. اما این راه، پسر جوان را به تیره ترین اعماق رازها، رسوایی ها و توطئه ها در شهر فرشتگان سوق می دهد.

از دیگر آثار موجود در کارنامه هنری اندرو گارفیلد می توان به Lions for Lambs، The Other Boleyn Girl، The Eyes of Tammy Faye، Heroes and Demons و Tick, Tick… Boom! اشاره کرد که البته برخی از آن ها هنوز اکران نشده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403