برگزاری آزمون استخدامی در هرمزگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی


برگزاری آزمون استخدامی در هرمزگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری استخدامی نهضت سوادآموزی، سازمان ثبت‌اسناد و سازمان صنایع شیر ایران در پنج نقطه جغرافیایی استان هرمزگان خبر داد.

محمد دل‌پسند در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، سازمان ثبت‌اسناد و سازمان صنایع شیر ایران در پنج حوزه جغرافیایی استان آغازشده و کلیه اقدام‌های بهداشتی و تأمینی لازم برای اجرای این آزمون با رعایت تمامی پروتکل‌ها انجام شد.

مدیر اجرای این آزمون استخدامی افزود: به دنبال ابلاغ برگزاری آزمون استخدامی سازمان‌های نهضت سوادآموزی، ثبت‌اسناد و املاک و صنایع شیر ایران به جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، این واحد در کنار سایر واحدهای استانی جهاد دانشگاهی به عنوان ‌مجریان آزمون تدارک‌های لازم برای اجرای آن را در این شرایط خطیر و حساس دیدند و خوشبختانه با پیگیری مجدانه استاندار ، معاون سیاسی امنیتی و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها، مقرر شد که این آزمون در پنج نقطه جغرافیایی استان برگزار شود که با این تدبیر مشکل خاصی در برگزاری آزمون روز جمعه مشاهده نشد.

برگزاری آزمون استخدامی در هرمزگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

معاون آموزشی و مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هرمزگان همچنین افزود: ۱۱۴۷ نفر واجد شرایط شرکت در آزمون از استان هرمزگان هستند که در سه گروه آزمونی سازمان نهضت سوادآموزی، سازمان ثبت‌اسناد و املاک و سازمان صنایع شیر ایران، در پنج حوزه جغرافیایی- آزمونی شامل حوزه شماره ۱ شرق: جاسک(۵۲) سیریک(۱۹) بشاگرد(۷۵) به مرکزیت سیریک، حوزه ۲ شرق: میناب(۲۸۱)، حوزه ۳ شمال: حاجی‌آباد(۹۶)، حوزه ۴ غرب: بندرلنگه(۶۱) بندرخمیر(۳۳) پارسیان(۱۴) بستک(۳۳) به مرکزیت بندرلنگه و حوزه شماره ۵ مرکزی: بندرعباس(۳۷۸) رودان(۶۴) ابوموسی(۱) قشم(۳۶) به مرکزیت بندرعباس دسته‌بندی و برگزار شد.

دل‌پسند بیان کرد: واحدهای جهاد دانشگاهی تنها به عنوان مجری این آزمون عمل می‌کنند و اجازه دخل و تصرف یا تغییر در زمان‌بندی یا هرگونه جابه‌جایی در حوزه‌بندی جغرافیایی و... را نداشتند.

وی اضافه کرد: همه تلاش و تأکید مجریان آزمون در سراسر کشور بر این بود تا با لحاظ دقیق تمام پروتکل‌ها و اصول و مقررات بهداشتی صادره از ستاد ملی و ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا، شرایطی را فراهم آورند تا با جدیت، مراقبت‌های لازم جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در حوزه‌های برگزاری آزمون، شرایطی ایمن را فراهم سازند تا آزمون دهندگان با فراغ بال، فقط به گذران موفق آزمون پیش روی خود فکر کنند.

دلپسند اظهار کرد: در شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ در سطح کشور به‌ویژه استان هرمزگان، جهادگران جهاد دانشگاهی به عنوان مجریان آزمون این‌ مخاطره را به جان خریدند تا با برگزاری ‌آن، زمینه لازم‌ را برای جذب و استخدام نیروهای شایسته دستگاه‌های سه‌گانه فوق فراهم آورند.

برگزاری آزمون استخدامی در هرمزگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا