اینجا، بهتر زیستن، شعار و عمل را به هم پیوند می‌دهد


اینجا، بهتر زیستن، شعار و  عمل را به هم پیوند می‌دهد

«زهرا همتی» مدیرکل بهزیستی ایلام در پیامی به شرح زیر، فرا رسیدن هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تاسیس این سازمان را تبریک گفت.

«عدد 40 در ادبیات ایران زمین بیانگر بلوغ فکری و عقلانی، پختگی و قرار گرفتن در موقعیتی با کوله باری از تجربه است. بدون شک در دنیایی که تنگدستی، معلولیت، اعتیاد، طلاق، کودک آزاری، همسر آزاری و دیگر تلخی‌های بی امان دامان انسان های ناخوش احوال را گرفته، بهزیستی امروز بسان مادری ۴۰ساله در اوج پختگی آغوشش را صمیمانه گشاده و تمامی این درد ها را با صبوری و تحمل پذیرا بوده است.

او می خواهد که فضای گرم یک خانواده باشد با سقفی امن برای آنانکه چهاردیواری زندگیشان آسمان است، گاهی که ناتوانی توان راه رفتن ندارد وگاه که افیونی مهلک برگلوی سرپرست خانواده چنگ انداخته، این مادر مهربان، فرشته های بی شمار را با رمز۱۲۳ به نجات بشریت می گمارد که مبادا دستان کودکی چرخی را لمس کند یا درد تلخ بی والدینی را حس کند.

او خواهر محبوبی است برای زنان بی سرپرست و دایه بسیار رئوفی برای فرزندان بد سرپرست و برادر قدرتمندی است برای آنان که بار بیماری اعتیاد را به دوش می کشند وتا ساحل سلامت همراهیشان می کند.

آغوشش همیشه باز است و به همه فن یک زندگی سالم را می آموزد و امروز مادری ۴۰ساله پر از پختگی وپراز تجربه، لبریز از مهر و سخاوت و توام با صبوری است و همچنان مثل همیشه آغوشش برای دردمندان و فکر توانمندش نیز راهنمای جامعه نیازمندِ مشاوره است و شعار این مادر مهربان فقط و فقط بهتر زیستن است.

اینجانب ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای کارکنان خدوم مجموعه این سازمان، هفته بهزیستی وچهلمین سالگرد تاسیس این سازمان را به تمامی کسانی که دل در گرو سلامت جامعه دارند، همکاران و جامعه هدف تبریک عرض نموده امید است در راستای تعالی اهداف این مجموعه با یاری یکدیگر روز به روز مسیر پیشرفت را طی کنیم.»

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر