بی توجهی آل‌خلیفه به وضعیت معیشت مردم در ایام کرونا


بی توجهی آل‌خلیفه به وضعیت معیشت مردم در ایام کرونا

احزاب و جمعیت های سیاسی در بحرین در بیانیه ای مشترک علیه سهل انگاری رژیم آل خلیفه در دوران شیوع کرونا بی توجه دولت به شهروندان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست، احزاب و جمعیت های سیاسی در بحرین در بیانیه ای مشترک علیه سهل انگاری رژیم آل خلیفه در دوران شیوع کرونا بی توجه دولت به شهروندان را محکوم کردند. در این بیانیه آمده است آل خلیفه برای بعضی از خانواده های وابسته به خاندان حاکم امکانات فراهم می کند.

در این بیانیه احزاب بحرینی اعلام کردند که بسیاری از شهروندان بحرینی در ایام کرونا و قرنطینه فاقد امکانات بهداشتی از سوی دولت هستند و در حقیقت دولت کمترین توجه به شیعیان کشور در این امور می کند.

هفته گذشته صدها نفر از مردم بحرین در تجمعی مسالمت آمیز با در دست داشتن نان اعتراض خود را به وضعیت معیشت خانواده های بحرینی نسبت به آل خلیفه ابراز کردند.

پیش از این شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین از دولت بحرین خواسته بود نسبت به تامین امکانات بهداشتی معیشتی در ایام کرونا اقدام کند.

چندی پیش ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین با انتشار بیانیه‌ای خواستار آزادی فوری زندانیان عقیدتی و سیاسی در این کشور شد و افزود که با توجه به شیوع بیماری کرونا ادامه حبس این افراد بسیار خطرناک است.

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین با اشاره به اینکه هزاران زندانی عقیدتی که بیشتر آن‌ها سالخوردگان و مبتلایان به بیماری‌های مزمن هستند در شرایط بهداشتی و بیماری سخت در زندان‌های آل خلیفه قرار دارند، بیان کرد: حاکمان آل خلیفه با فریب برخی کشورها به گونه‌ای وانمود می‌کنند که زندانیان را آزاد کرده‌اند اما این آزادی تعداد اندکی از زندانیان سیاسی را شامل شده است و بیشتر آزاد شدگان مجرمان جنائی و جنایتکار از ملیت‌های دیگر بودند و همچنان زندگی هزاران نفر از زندانیان سیاسی بحرین مورد بی‌توجهی قرار دارد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا