تبدیل 29 شبکه سیمی توزیع برق به کابل خودنگهدار در شازند


تبدیل 29 شبکه سیمی توزیع برق به کابل خودنگهدار در شازند

مدیر توزیع برق شهرستان شازند از تبدیل 29 کیلومتر شبکه سیمی توزیع برق به کابل خودنگهدار در این شهرستان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

بر اساس اعلام توزیع برق استان مرکزی، مجید مامقانی نژاد اظهار کرد: افزایش قابلیت اطمینان در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیای خارجی، رفع ضعف ولتاژ مشترکان، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی و سیم های شبکه و توجه به مسائل زیست‌محیطی با حذف شاخه‌زنی درختان در تماس با شبکه، کاهش تلفات و بهبود مبلمان شهری و روستایی از جمله مزایای اجرای شبکه با کابل خودنگهدار است.

وی جابجایی بیش از 60 اصله تیر برق واقع در معابر شهری و روستایی، احداث و اصلاح شبکه فشار متوسط و ضعیف هوایی شهری و روستایی، احداث 69 دستگاه پست هوایی ونصب 81 دستگاه چراغ گازی و 138 دستگاه چراغ ال ای دی واقع در نقاط مختلف شهرستان را از جمله اقدامات انجام شده دانست.

مدیر توزیع برق شهرستان شازند با بیان اینکه تست 5191 کنتور طی سه ماه نخست سال جاری در این شهرستان انجام شده است، افزود: با انجام این فرآیند 199 کنتور معیوب نیز شناسایی و تعویض شد .

وی فروش 475 مورد انشعاب جدید، اصلاح و تعمیر 3620 دستگاه چراغ، اصلاح و تعمیر 10 کیلومتر شبکه متوسط، شاخه زنی پنج کیلومتر درختان در تماس با شبکه، تعویض 280 مقره فشار متوسط و نصب و تعویض 20 دستگاه کات اوت و احداث سه کیلومتر شبکه فشار متوسط در راستای افزایش قابلیت مانور شبکه را از دیگر فعالیت های انجام شده دانست.

مامقانی نژاد خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی اتصال شبکه به پست مدولار شهدای شهباز و انتزاع از پست موبایل موجود نیز در حال انجام بوده و به زودی به اتمام خواهد رسید .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور