لیورپول 1 - 1 برنلی؛ تیم کلوپ انگیزه ندارد


لیورپول 1 - 1 برنلی؛ تیم کلوپ انگیزه ندارد

لیورپول در دیداری خانگی برابر برنلی با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که هفته هاست قهرمانی اش را در لیگ برتر مسجل کرده، امروز برابر برنلی موقعیت های زیادی را از دست داد و البته در اواخر بازی هم خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد. دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 و روی ارسال رابرتسون و توسط محمد صلاح می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما حضور به موقع تارکوفسکی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در دقیقه 19 و روی یک و دوی صلاح و بابی فرمینو لیورپول باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه ستاره مصری با عکس العمل خوب پوپ مواجه شد. دو دقیقه بعد این بار سادیو مانه فرصت داشت از وسط محوطه جریمه دروازه برنلی را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 33 و روی پاس سادیو مانه، محمد صلاح در مقابل دروازه برنلی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما این بار نیز پوپ عکس العمل خوبی نشان داد.

لیورپول 1 - 1 برنلی؛ تیم کلوپ انگیزه ندارد

لیورپول 1 - 1 برنلی؛ تیم کلوپ انگیزه ندارد

اما دو دقیقه بعد بالاخره لیورپول به گل رسید. روی ارسال فابینیو در سمت راست محوطه، اندی رابرتسون صاحب موقعیت شد و توانست با یک ضربه سر دقیق دروازه برنلی را باز کند.

در اوقات تلف شده نیمه نخست لیورپول تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما پوپ مهار موفقی مقابل ضربه مانه داشت و نیمه نخست با برتری 0-1 مرسی سایدی ها به اتمام رسید.

لیورپول در همان ابتدای نیمه دوم تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه محمد صلاح به دیرک دروازه برنلی برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. در دقیقه 52 و روی پاس صلاح این جونز بود که می توانست دروازه برنلی را باز کند، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 58 و روی ارسال وستوود و ضربه رودریگز برنلی فاصله ای تا باز کردن دروازه لیورپول نداشت، اما الیسون با عکس العمل تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

لیورپول 1 - 1 برنلی؛ تیم کلوپ انگیزه ندارد

لیورپول 1 - 1 برنلی؛ تیم کلوپ انگیزه ندارد

اما در دقیقه 68 برنلی به گل رسید. روی ضربه سر تارکوفسکی، جی رودریگز درون محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی و زیبا موفق شد دروازه آلسیون را باز کند.

در دقیقه 74 آرنولد پشت محوطه صاحب موقعیت شد و می توانست دروازه برنلی را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون میدان شد. دقایقی بعد برنلی فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما ضربه زمینی گودموندسون به دیرک دروازه لیورپول برخورد کرد تا در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری