آیت‌الله کعبی: توسل و ارتباط روحی با امام رضا(ع) گره‌گشای مشکلات است


آیت‌الله کعبی: توسل و ارتباط روحی با امام رضا(ع) گره‌گشای مشکلات است

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام رضا(ع) ضامن پیشرفت و تمدن و اقتدار و رشد و تعالی ملت ایران و شیعیان شدند، گفت: معرفت و محبت ایشان گره گشای همه مشکلات است.

آیت الله «عباس کعبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، ضمن گرامیداشت ایام شریف دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی بن جعفر(ع) و نیز میلاد با سعادت امام رضا(ع) که ولی نعمت ما هستند را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: به یمن مهاجرت مقدس آقا علی بن موسی الرضا(ع) به ایران اسلامی و استقرار در مرو و فعالیت های دوران ولایت عهدی که به ایشان توسط مأمون تحمیل شده بود و نیز در سایه آن ملجأ نورانی در مشهد و مضجع بانوی کرامت در قم و احمد بن موسی در شیراز، این استان ها و به طور کلی کشور ما مقدس شد.

وی با بیان این که در پرتو این انوار مقدس مجاورین و زائرین ایشان نیز نورانیت پیدا می‌کنند، گفت: البته مشهد مقدس مرکز ایران اسلامی است و همه برکات ملت ایران در پرتو انوار مقدسه حضرت علی(ع) بن موسی الرضا است و باید بگوییم که معرفت امام رضا(ع) و محبت ایشان و ارتباط با آن حضرت و توسل و رابطه معنوی برقرار کردن با ایشان گره گشای همه مشکلات است.

آیت الله کعبی تصریح کرد: ارتباط با این امام همام و تمسک به خان کرامت ایشان، نورانی بخش دل و روشن کننده مسیر زندگی و تحقق بخش فرهنگ صحیح و سبک زندگی اسلامی درست و ضامن پیشرفت و تمدن و اقتدار و رشد و تعالی ملت ایران و شیعیان است.

وی بیان داشت: ما خیلی خدا را به خاطر نعمت آقا علی بن موسی الرضا(ع) شاکریم که حقیقتا ولی نعمت ما هستند، همچنانکه اعتقاد داریم امامت روح آموزه های اسلام ناب محمدی است و پیشرفت و رشد و تعالی این ملت و امت و شیعیان در پرتو هدایت ها و انوار مقدسه رهبری الهی این امامان عظیم الشأن محقق می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان ساخت: امیدواریم به حق این امام بزرگوار شر این بلیه جهان گیر و بیماری کرونا هم برطرف شده و مشتاقان زیارت ایشان و حضرت معصومه(س) بتوانند با عشق و علاقه مندی وافر خود، ایشان را زیارت کنند و از پرتو این انوار مقدسه الهام بگیرند و متبرک شوند.

پایان پیام/694

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا