راه اندازی گروه سرود ویژه دختران 


راه اندازی گروه سرود ویژه دختران 

ایمان عباس زاده گفت: قصد داریم در ایام فراغت تابستان گروه سرود دختران شهید پایداری را راه اندازی کنیم به همین منظور اقدام به برگزاری آزمون استعدادیابی از بین دختران علاقمند به عضویت در گروه سرود کردیم.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فرارسیدن اوقات فراغت تابستانی، گفت: قصد داریم در ایام فراغت تابستان گروه سرود دختران شهید پایداری را راه اندازی کنیم به همین منظور اقدام به برگزاری آزمون استعدادیابی از بین دختران علاقمند به عضویت در گروه سرود کردیم.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: دختران سنین ۹ تا ۱۲ سال می توانند در بازه زمانی ۲۲ تیر الی ۲۲ مرداد سال جاری برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: برگزیدگان آزمون استعداد یابی تحت نظر یکی از بانوان مربی و مجرب سرود آموزش داده می شوند.

عباس زاده اظهار کرد: پیش از این گروه سرود شهید پایدار مختص پسران بود که خوشبختانه تاکنون افتخارات بسیاری کسب کرده اند بنابراین تصمیم گرفتیم گروه سرود دختران را نیز راه اندازی کنیم.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در خصوص موفقیت های گروه سرود پسران، ابراز کرد: گروه سرود پسران شهید پایدار تاکنون افتخار عضویت در لیگ بین المللی سرود آکاپلا موسسه آفرینش های فرهنگی آستان قدس رضوی، عضویت در خانه سرود کشور و همچنین کسب مقام اول در بین گروه های سرود جنوب کرمان را دارد.

وی در خاتمه بیان کرد: همان طور که در سطح جنوب کرمان پسران با استعدادی در زمینه سرود داریم قطعا دخترانی نیز داریم که باید استعدادهای آنها کشف و با آموزش شکوفا شود و ما قصد داریم از ظرفیت دختران با استعداد در راستای اجرای سرودهای انقلابی بهره ببریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل