نگاهی به اپلیکیشن باهوک؛ فروشگاهی برای خرید آنلاین کتاب و نوشت افزار


نگاهی به اپلیکیشن باهوک؛ فروشگاهی برای خرید آنلاین کتاب و نوشت افزار

محیط کاربری باهوک بی شباهت‌های به فروشگاه‌های آنلاین دیگر نیست. در صفحه اول، اول از همه بهترین پیشنهادات و تخفیف‌ها ردیف شده‌اند و هر چه پایین می‌آیید دسته‌های ریزتر و محصولات متنوع‌تری را شاهد خواهید بود. کار اصلی باهوک، فروش کتاب است و خوشبختانه این محصولات را در دسته‌های متنوعی ارائه می‌کند. از کتاب‌های دانشگاهی و کمک آموزشی و کتاب کودک گرفته...

آفتاب‌‌نیوز :

فکر می‌کنم همه با من موافق باشید که لذت ورق زدن یک کتاب کاغذی را نمی‌توان با چیز دیگری عوض کرد. هر چقدر هم که کتاب‌های الکترونیکی خوب و مقرون به صرفه و دوستدار طبیعت باشند، باز هم کتاب‌های فیزیکی مشتریان خاص خودشان را دارند و همین باعث شده که بعضی فروشگاه‌های آنلاین همچنان این محصولات را به فروش برسانند.

سرویس باهوک که امروز با آن آشنا می‌شوید از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون یکی از گزینه‌های خوب آنلاینی است که می‌توانید برای خرید کتاب‌های فیزیکی به سراغش بروید. البته فعالیت‌های باهوک صرفا به فروش کتاب محدود نیست و طیف گسترده‌ای از لوازم‌التحریر را هم به فروش می‌رساند؛ هم از طریق وبسایت و هم اپلیکیشن اندروید که در ادامه نگاهی به ویژگی‌های آن خواهیم داشت.

نگاهی به اپلیکیشن باهوک؛ فروشگاهی برای خرید آنلاین کتاب و نوشت افزار

محیط کاربری باهوک بی شباهت‌های به فروشگاه‌های آنلاین دیگر نیست. در صفحه اول، اول از همه بهترین پیشنهادات و تخفیف‌ها ردیف شده‌اند و هر چه پایین می‌آیید دسته‌های ریزتر و محصولات متنوع‌تری را شاهد خواهید بود. کار اصلی باهوک، فروش کتاب است و خوشبختانه این محصولات را در دسته‌های متنوعی ارائه می‌کند. از کتاب‌های دانشگاهی و کمک آموزشی و کتاب کودک گرفته تا کتاب‌های بزرگسال، تقریبا هر چه بخواهید را می‌توانید در باهوک پیدا کنید.

جالب اینکه یک بخش ویژه به نام کتاب‌های «نفیس» هم وجود دارد که کتاب‌های چاپ محدود در دسته‌های مینیاتور، نگارگری و کتب ارزشمند ادبی را می‌توانید سفارش بدهید. همانطور که بالاتر هم گفتیم، باهوک فروشگاه محصولات غیر فیزیکی نیست و هر چه در آن سفارش می‌دهید را درب منزل تحویل خواهید گرفت. به لطف گزینه «دفترچه آدرس» می‌توانید چندین آدرس به حساب کاربری‌تان اضافه کنید تا موقع سفارش به سرعت قادر به جابجایی میان آن‌ها باشید.

نگاهی به اپلیکیشن باهوک؛ فروشگاهی برای خرید آنلاین کتاب و نوشت افزار

هدفتان از خرید چه کتاب باشد و چه لوازم التحریر، جستجوگر داخلی باهوک به لطف فیلتر‌های کافی و مناسب می‌تواند به سرعت شما را به نتایج دلخواه برساند. هر چند که این سیستم خالی از نقص هم نیست. به عنوان مثال با جستجوی کلیدواژه «قلم مو» نتایج بر اساس قدمت، قیمت (صعودی و نزولی)، پرفروش‌ترین‌ها، پربازدیدترین‌ها و برترین‌ها برایتان ردیف می‌شوند.

اما سیستمی در نظر گرفته نشده که بتوانید محصولات را بر اساس بازه قیمتی یا حتی برند سازنده جستجو کنید. این فیلتر‌ها شاید برای جستجوی کتاب خیلی اهمیت نداشته باشند، اما کمبودشان برای جستجوی لوازم‌التحریر تا حدی احساس می‌شود. ویژگی غایب دیگر هم امکان مقایسه کالاست که وجودش می‌توانست به تجربه خرید بهتر کاربران کمک کند که البته دور از انتظار نیست که در به‌روزرسانی‌های بعدی اپلیکیشن شاهد اضافه شدن این خصوصیت هم باشیم.

باهوک برای هر محصول، صفحه‌ای مجزا در نظر گرفته که می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد هر کدام بخوانید. خوشبختانه اطلاعات هر کالا مختصر و مفید هستند و با وجود امتیاز و نظرات کاربران، به چیز بیشتری برای خرید احتیاج نخواهید داشت. می‌توانید به راحتی محصول را انتخاب و به سبد خریدتان اضافه کنید تا با پرداخت آنلاین، محصول به شیوه‌ای که انتخاب می‌کنید به دستتان برسد.

نگاهی به اپلیکیشن باهوک؛ فروشگاهی برای خرید آنلاین کتاب و نوشت افزار

مزیت دیگری که در باهوک دیده می‌شود، تنوع کالاست و البته محصولاتی که شاید در فروشگاه‌های آنلاین دیگر پیدا نکنید. از این جهت، باهوک با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی می‌تواند برای شما گزینه مطمئنی برای خرید کتاب و لوازم التحریر به شمار بیاید. اپلیکیشن باهوک فعلا برای پلتفرم اندروید منتشر شده و از وبسایت این سرویس هم می‌توانید به خریدهایتان اقدام کنید.

اما امیدواریم که در کنار نسخه اندروید، سازندگان اپلیکیشن به فکر ارائه نسخه iOS باهوک هم باشند تا ضمن دریافت بازخورد‌های بیشتر برای بهبود کار، جمع بیشتری از مردم بتوانند از خدمات این سرویس فروشگاهی استفاده کنند.

منبع: ویرلن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری