یک بیمارستان اهواز از بیماران کرونا تخلیه شد | کاهش روند شیوع


یک بیمارستان اهواز از بیماران کرونا تخلیه شد | کاهش روند شیوع

استاندار خوزستان گفت: با توجه به شیب کاهشی و نزولی بیماری کرونا در استان یک بیمارستان در اهواز از بیماران کرونا تخلیه شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا شریعتی یکشنیه ۲۲ تیر در نشست ستاد کرونا خوزستان در اداره کل مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد: ۶ بیمارستان در اهواز از ابتدای شیوع کرونا برای بیماران ک مبتلایان به این بیماری در نظر گرفته شد که امروز بیمارستان اشهید منفردنیاکی اهواز که متعلق به ارتش است از خدمات‌دهی به بیماران کرونایی خارج می‌کنیم.

هفتمین هفته وضعیت قرمز کرونا در استان خوزستان

وی افزود: این بیمارستان در حال حاضر سه بیمار در تخت عادی دارد که به بیمارستان‌های دیگر منتقل می‌شوند تا این بیمارستان با خیال آسوده‌تری در اختیار بیماران غیر کرونایی قرار گیرد.

استاندار خوزستان گفت: نباید اقتصاد سلامت و درمان زمین‌گیر شود با اینحال همه بیمارستان‌های خوزستان آماده هستند اما از مردم درخواست می‌ شود همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز روند ابتلا به کرونا در خوزستان از ۱۵ تیرماه به بعد کاهشی شده و امروز آماربستری نسبت به ۱۰ روز پیش ۳۵۰ نفر کاهش یافته است.

فرهاد ابول‌نژادیان افزود: روند ابتلا به کرونا خوزستان طی خرداد ماه افزایشی بود که وضعیت در هفته اول تیرماه تثبیت شد.

کد خبر 530197

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اخبار پزشکی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی