افتتاح دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز / از آماده‌سازی مردم برای ظهور تا محرومیت‌زدایی


افتتاح دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز / از آماده‌سازی مردم برای ظهور تا محرومیت‌زدایی

دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز با کارویژه‌هایی همچون آماده‌سازی مردم برای ظهور و محرومیت‌زدایی در آستانه دهه کرامت افتتاح شد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: در آستانه دهه کرامت دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز با حضور خادمان این مکان مقدس آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین نوبری» در حاشیه مراسم آغاز به کار دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز محور فعالیت های این دفتر را در سه موضوع اساسی اعلام کرد و گفت: ارتباط نزدیک مردم با مسجد مقدس جمکران، مهمترین هدف این دفتر است تا به نوعی ارتباط مردم با مهدویت پررنگ تر شود.

مسئول دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز افزود: آماده سازی مردم برای ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را دیگر محور فعالیت این دفتر برشمرد و گفت: مردم باید آمادگی معنوی داشته باشند تا بتوانیم زمینه ظهور را فراهم کنیم.

به گفته وی برگزاری دوره های مختلف مهدویت شناسی هم برای عامه مردم و هم فرهیختگان جامعه را دیگر هدفی است که این دفتر در استان دنبال خواهد کرد.

حجت الاسلام نوبری گفت: اولین نمایندگی بعد از تهران به شهر تبریز داده شده است و برنامه ریزی برای کمک رسانی به محرومان یکی از اولویت های کاری این مجموعه در استان خواهد بود.

وی در خصوص تعامل نمایندگی مسجد مقدس جمکران با نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ادامه داد: قطعا با آستان قدس رضوی هم تعامل خواهیم داشت چون اهداف در زمینه ترویج فرهنگ امامت و ولایت یکی است.

مسئول دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تبریز در پایان گفت: از هفته های آتی برنامه های متعددی در زمینه ترویج فرهنگ مهدویت در استان خواهیم داشت که از طریق رسانه ها اعلام می کنیم.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد