تعریف سناریوهای مختلف برای نیمسال جدید تحصیلی


تعریف سناریوهای مختلف برای نیمسال جدید تحصیلی

رئیس دانشگاه شیراز گفت: سناریوهای مختلفی برای برگزاری نیمسال تحصیلی جدید تعریف شده و از اکنون زیرساخت‌های لازم در بخش مجازی، آزمایشگاه و حضوری فراهم شده است.

حمید نادگران در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: منتظر اعلام ستاد ملی کرونا برای چگونگی بازگشایی دانشگاه هستیم اما در عین حال همه سناریوها تعریف و زیرساخت‌های لازم در بخش مجازی، آزمایشگاه و حضوری اندیشیده شده است.

او با بیان اینکه با اعلام وضعیت ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، سناریوی مدنظر اجرایی خواهد شد، افزود: این سناریو برای خوابگاههای دانشجویی در صورت حضور فیزیکی نیز پیش بینی شده است.

رئیس دانشگاه شیراز اظهار کرد: تقسیم بندی شده و احتمالا نتوانیم همه جمعیت دانشجوبی که نیاز به خوابگاه دارند، را پذیرش کنیم.

نادگران عنوان کرد: احتمالا امکان استفاده از خوابگاه برای دانشجویانی که در مقاطع بالاتر هستند و تعداد آنها کمتر است یا دانشجویانی که در آستانه فارغ التحصیلی هستند در نیمسال تحصیلی مهرماه فراهم شود.

او بیان کرد: البته این سناریو منوط به تصمیم و ابلاغ مصوبه از سوی ستاد ملی مبارزه با کروناست.

رئیس دانشگاه شیراز همچنین خاطرنشان کرد: حدود ٤ هزار دانشجوی جدید در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در نیم سال تحصیلی ٩٩-١٤٠٠ در دانشگاه شیراز پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403