ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه اوپرت مهدیشهر ممنوع است


ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه اوپرت مهدیشهر ممنوع است

دادستان مرکز استان سمنان گفت: هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در منظقه اوپرت مهدیشهر ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی و قضایی اعمال می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شریف ابراهیمی افزود: منطقه اوپرت یکی از مناطق زیبا و بکر شهرستان بوده که با چشم‌انداز فوق‌العاده توجه هر گردشگر و افراد سودجو و فرصت‌طلب جلب می‌کند که نیاز است همه دستگاه‌ها به ویژه منابع طبیعی، جهادکشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری کاملا منطقه را پایش و رصد نمایند و از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری نموده و در صورت مشاهده برخورد قانونی و قضایی اعمال می‌شود.

نهضتی، رئیس دادگستری مهدیشهر نیز اظهار کرد: آنچه که اهمیت فوق‌العاده کار ما را در تمامی حوزه‌های قضایی نشان می‌دهد، موضوع پیشگیری از وقوع جرم است؛ چرا که با هزینه و تبعات کمتر، نتیجه بهتری را برای ما عاید می‌کند. درباره ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی نیز این موضوع حاکم است، ما به جای اینکه وقت و نیروی خود را برای تخریب بگذاریم باید در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز اقدام کنیم.

نهضتی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان اذعان داشت: با توجه به پیگیری‌های اداره منابع طبیعی استان سمنان و تشکیل پرونده بر علیه متصرفین اراضی ملی و دولتی، برخوردهای لازم صورت گرفته و دستورات قضایی لازم صادر شده است و در سال ۹۸ تاکنون حدود ۲ مورد تخریب از بابت ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی داشته‌ایم و بسیاری از دستورات صادر شده که در حال انجام تشریفات و اجرای آزادسازی اراضی مذکور است.

کد خبر 530370

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مسکن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته