مذاکره گیتی پسندی‌ها با سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیل


مذاکره گیتی پسندی‌ها با سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیل

مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان قصد دارند برای فصل بعد هدایت تیمشان را به سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیل بسپارند.

مذاکره گیتی پسندی‌ها با سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیلبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از شکست در ۲ بازی رفت و برگشت مقابل مس سونگون در فینال رقابت های لیگ برتر به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

گیتی پسندی ها پس از کسب مقام نایب قهرمانی قرار است فصل بعد به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حاضر شوند. از همین رو مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان از الان به دنبال تقویت تیم خود برای فصل بعد هستند تا علاوه بر مسابقات لیگ برتر بتوانند در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان هم موفق باشند.

بیشتر بخوانید

واکنش ملی پوش فوتسال به افتخارات جهانی ایران

مدیران این باشگاه با ۲ مربی برزیلی و یک مربی ایرانی (حمید بی غم)، صحبت‌هایی را انجام داده و از آن‌ها برنامه خواسته اند تا در صورت توافق یکی از آن‌ها به عنوان سرمربی گیتی پسند در فصل بعد باشد. گفته می‌شود از بین ۲ مربی برزیلی که مد نظر گیتی پسندی‌ها است، یکی از آن ها سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتسال برزیل را در کارنامه خود دارد.

هنوز نامی از مربیان برزیلی به بیرون درز پیدا نکرده و مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته اند تا قطعی نشدن این موضوع فعلا نام او را اعلام نکنند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان چه تصمیمی برای فصل بعد می‌گیرند.

بیشتر بخوانید

ناظم الشریعه: بعضی از بازیکنان برای اولین بار است که به تیم ملی فوتسال دعوت شده اند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن